piatok 28. decembra 2012

Yellow pants




sweater: C&A
pants: Asos
bag: Aldo
boots: Zara

Nie som milovník povianočných výpredajových ošiaľov, no tento rok som sa na to dala.
Nie len z toho dôvodu, že som mala ešte "premanentku na nákup do Zary", ktorá bola len pomyslená a dostala som ju od Ježíška, ale proste som mala chuť sa tlačiť medzi ľuďmi a zanadávať si, že nie je kde parkovať.
I keď som veľa vecí v ten deň nestihla, vysypať šalát s jogurtom do kabelky sa mi podarilo. Proste deň s veľkým "D".
Na seba som si hodila žiarivé nohavice do pochmurného počasia, čierny rolák a čierne topánky, ktoré mám mimochodom od Ježiška. Čierne časti som chcela rozbiť hnedou kabelkou s ružovými detailami, no teraz by som zvolila asi čiernu.
I moje vlasy sa mi začínajú zdať priveľmi obyčajné a po novom roku, keď prestanem mať prestávku na relax s nimi niečo spravím. Áno do konca roku som si povedala, že nepohnem ani prstom a budem "nič nerobiť", zatiaľ sa darí.
Čo myslíte, čo by sa hodilo mojim vlasom, melír, farba, nový zostrih?
A čo Vianoce, našli ste čo ste chceli? Ja som spokojná, žiadne veľké veci, ale tie ani nepotrebujem. Jasné, bez nových topánok sa to neobišlo.
Tento rok, viac ako iné roky som bola spokojnejšia, že sme všetci spolu, šťastní a zdraví, cliché, ale tak to má byť.
Užívajte si všetky dni!

inak stále robíme instatné fotky TU


Julianna

20 komentárov:

  1. ty kalhoty jsou super!!!bude se hodit i v lete!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé boty i kalhoty! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie nohavice sú veľmi zaujímavé, pristanú ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páči sa mi, že si si dala žlté nohavice a že sa nedržíš toho, čoho sa drží takmer každý...Nosenie tmavých vecí v zime. No a Tvojim vlasom by sa hodilo podľa mňa účes do strany a nie v strede cestička, alebo ostrihať na postupku a nie na rovno.. :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tebe su aj leginy velke sak uz priber konecne ty kostra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie sú to legíny, ale jeansy. Myslím, že moja postava je ok, 55kg na 165cm je úplne v pohode, postava akú má väčšina dievčat v mojom veku. Jediné čo tak potrebujem je spevniť telo a nie priberať.
      Myslím, že keby som sem pridala napr foto v plavkách, našla by si oveľa viac chýb ako keď som oblečená.

      Odstrániť
    2. To si nevšímaj, ja by som chcela vidieť ako vyzerá ten "anonym". Či nie je náhodou vypasený/á ako zo stravy z mekáča..Postavu máš skvelú.

      Odstrániť
  6. ou chybička, písala som to na rýchlo a vôbec po sebe nekontrolovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super sú tie gaťure! Ja by som si na tebe vedela predstaviť nejaký krátky zostrih a la Vicky Beckham:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi odvážne, ale pekné

    cococ-mocco.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne nohavice :) nádherne ťa oživili :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekný outfit :) tie legíny sú úplne top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nohavice su super! tebe velmi pristanu, hodia sa k tvojmu štýlu, no na sebe si ich vobec neviem predstavit :)
    čo sa týka vlasov hmmm ja si osobne myslim, ze teraz su v tej dlzke ani - ani (ani dlhe ani kratke) preto posobia obyčajne
    a ten šalat v kabelke ach som si spomenula na med v mojej kabelke - katastrofa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou tak med si neviem predstaviť, to by som asi ani neprežila...ale ja už som mala aj bielu farbu tam vyliatu, našťastie ako tak som to zachránila, ale med...
      čo sa týka vlasov, máš pravdu, ale snažím sa zbaviť poškodených, nezdravých vlasov, takže naozaj neviem čo ďalej, už zostáva asi iba skracovanie a potom čakanie na dlhé :)

      Odstrániť
    2. alebo čakanie na dlhe s cope :)))to som robila ja ked som chcela dlhe vlasy, strasne dlho som ich nosila v cope, ignorovala som ich v podstate, a potom zrazu boli dlhe a zostrihavala som len konce :) pamatam si na sklamaný výraz kaderníčky ked som si sadla do kresla s tými dlhými vlasmi a ona natešená ze sa vybúri a vzdy som zahlasila "2 cm" viac som platila za sušenie ako za strihanie
      ale povedzme si pravdu, ak chces zdrave vlasy tak melír ani nová farba tomu nepomoze :)

      Odstrániť
  12. tá kabelka sa mi vážne páči :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tie legíny sú na môj vkus už moc letné, chápem že asi v tom mal byť ten vtip, ale k tomu hrubému čiernemu svetru je to ako päsť na oko, páčilo by sa mi to ak by bol sveter do v-čka a tmavomodrej alebo fialovej farby, čierna ti vôbec nejde ani k pleti ani k tomu čo máš na sebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie sú to legíny, ale farebné jeansy.
      viem presne čo máš tým myslíš ale chcela som tak pôsobiť v tých temných dňoch.
      ale sto ľudí a sto chutí, nikomu neberiem názor :)

      Odstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)