streda 12. decembra 2012

Last week.







Tieto fotky patria ešte k tým z minulého týždňa, keď sme boli vo Viedni.
Neskutočne (nízkotučne, ale nasýtili ako plnotučné) ma dostali, dokonca mi bolo ľúto, že moju Praktiku som nechala doma a vzala modernejšiu techniku. Fotky sú od Eleonóry, ktorej blog nájdete tu. Určite pozrite.
Dvojka je pred dielom od Dana Flavina a trojka na wc v Mumoku, kde je super stena a zrkadlo.
Ostatné moje fotky z Viedne si môžete pozrieť v mojom predchádzajúcom poste tu.
Užite si posledné chvíle 12.12.2012, musela som spomenúť, to už sa opakovať nebude :)
A ak máte v obľube aspoň trochu krvi, čo ja áno (och Hermann Nitsch) ! Tak od zajtra začína výstava Krv v SNG info tu.

Julianna

7 komentárov:

  1. Viden je skvela :) a na fotkach si prekrasna :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hellooo!

    I just wanted to drop in and ask if you'd like to win a 20$ gift code for firmoo.com, an online shop for lovely glasses!

    If you do then feel free to check out the following link :)

    http://badtastetoasttoast.blogspot.de/2012/12/firmoo-glasses-giveaway.html

    Have a lovely day!

    Carina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi člověk, který si může dát na hlavu cokoli - a vždy mu to sluší!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)