nedeľa 23. decembra 2012

The day before Christmas


coat, boots: Topshop
sweater, bag: New Yorker
rings, scarf, necklace,shorts: H&M

Fotky pochádzajú z dňa keď sme boli nakupovať darčeky, konečne. V sobotu sme sa do toho konečne pustili.
Obliekla som sa hlavne teplo, ešte stále som trochu nachladnutá. Viem, môže to znieť divne, hlavne keď mám na sebe krátke nohavice, ale je mi viac teplejšie v pančuchách ako v chladných jeansoch/nohaviciach.
No a tento šál je istota, že mi teplo bude, vždy sa do neho zabalím, naozaj ako do deky.
Zajtra sú Vianoce! Už mám upratané, napečené, zabalené, proste som na sto percent pripravená. Teším sa na spoločnú večeru a teším sa aj na ostatné, ale hlavne na to ako si budeme všetci užívať pohodu.
Prajem aj Vám všetkým krásne Vianoce, užívajte si aj vy spoločne strávené chvíle s tými ktorých máte radi.

Julianna


10 komentárov:

  1. Krásny outfit a veľmi sa mi páči tvoj rúž :) krásne vynikne :)

    Šťastné a veselé Vianoce aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsi jako panenka :) Přeji krásné Vánoce :) V.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love this look! Very cosy and festive. Merry Christmas! http://vivalalilya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta šála, ta se mi opravdu moc líbí, i to, jak jsi ji zkombinovala s ostatním oblečením, super! Krásné Vánoce i Tobě!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super náhrdelník:) krásné Vánoce i tobě Juli!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa to tiež veľmi páč, ten šál tomu dáva taký šmrnc, super :). Šťastné a veselé aj tebe :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super fotky!! :) ten šálik je veľmi pekný

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi ti to pristane
    ten šál vyzera naozaj uzasne a teplučko :)
    aj mne je teplejsie v pančuchách a tiež to tazko niekomu vysvetlím
    krásne Vianoce aj tebe Julianna :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)