piatok 21. decembra 2012

I wish...



Myslím, že dnes je pravý deň na to aby som si začala niečo priať.
Síce rokom a rokom si prajem viac a viac nemateriálne veci, ktoré mi nikto nemôže darovať, ale predsa len.
Viem, že pod stromčekom nebudem mať balík s doživotnou pohodou, tak si prajem aspoň pár vecí. Som skromná.

+ naučila som sa čítať, už som veľká a chcela by som veľa kníh. zaujímavých kníh, niečo o umení, niečo o móde (najviac by sa zišla Umění po roce 1900)
+ kabeliek nikdy nie je dosť a v tejto farbe nemám žiadnu, ale môže byť aj v inej
+ topánok nikdy nie je dosť, chcela by som nejaké členkové, ale nenahnevala by som sa ale keby som našla aj práve tieto. najlepšie červená, to aby som ladila s red soxs
+ ružový rúž YSL, už iba ten obal ma láka
+ zišla by sa nová vôňa, táto sa mi páči hlavne pre jej čistotu, niečo ako mydlo
Okrem toho by som potrebovala ešte nejaký čierny kabát , najlepšie tento.
Uvidíme či som bola dobrá a niečo pod jedľou nájdem.
Inak som chorá a stále nemám darčeky.
Dúfam, že sa máte lepšie a majte pekný víkend.

Julianna

6 komentárov:

  1. Milujem vonu Chloe Love, ta vona cistoty je neskutocna aj ked vela ludi mi hovori, ze im vonia ako babkine mydlo:D
    Prajem skore uzdravenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ysl je super volba a překvapivě, nejen kvůli obalu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím, že táto pätica, je takou vianočnou klasikou :) ktorou by nepohrdla žiadna slečna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skoro sa uzdrav...
    no na moje počudovanie mám ja už všetky nakúpené (to sa mi ešte nikdy nestalo tak skoro pred Vianocami?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja už mám všetko nakúpené konečne :) a prajem skoré uzdravenie :)

    Inak ten čierny kabát zo Zary je úžasný :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prajem krásne Vianoce :)

    http://miadra.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)