pondelok 10. decembra 2012

Cold days.



parka: Gate
boots: Deichamnn
bag: Zara

Moje každodenné rovnošaty sú celkom jednoduché, čipaky, šále a parka. Šál, ani čiapku tu nemám, čo mi je trochu ľúto, ale vybehla som z auta a tam mi ich nebolo treba.
Uvažujem nad kúpou nejakej ďalšej parky. Oversized, khaki, veľká kapucňa s kožušinkovým lemom, to sú hlavné podmienky.
Naozaj sú veľmi teplé a príjemné, dokonca ich nájdeme už v každom obchode, takže nie je problém nájsť tú  správnu. Možno počkám na zľavy, alebo napíšem Ježíškovi :)
Máte už svoju parku? Alebo ste v klube antiparka? Podľa veľa ľudí je to bunda do hôr, ale ja už si neviem zimu predstaviť inak.
Zajtra mám skúšku, takže idem nasávať  dejiny umenia. Držte palce a prajem krásny týždeň.
Julianna



14 komentárov:

  1. parku jedině! ty boty jsou s podpatkem nebo bez? Jsou kůl, podobné sháním hodně dlouho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú mierny opätok, cca 5cm. určite sú dobré hlavne v tom, že len tak ľahko nepremoknú. Teda zatiaľ :)

      Odstrániť
  2. Úžasné boty! Budu se muset zajít do deichmannu podívat. Vypadá to skvěle k parce :) V.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. keď som videla druhú fotku, tak som si myslela, že máš nejaký nový účes:D Až potom mi došlo, že je to kapuca. Ale pristane ti to. Hlavne tie červené náramky sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja tú svoju parku mám už tretí rok, ešte keď neboli také "IN", je khaki a má aj kapucňu s kožušinkovým lemom...splňa všetky podmienky, takže tento rok som "trendy" s mojou starou parkou :)
    Btw. Máš úžasné čižmy!!

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vela stastia zajtra, a tato parka je super, len by mohla mat o nieco vacsi/vyraznejsi/hunatejsi kozusinkovy lem na kapucni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na kolko ťa vyšla parka ak sa smiem spýtať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kupovala som ju už minulý rok, v Gate a stála 19eur.
      Viem, že v New Yorkeri majú nejaké od 19,95 do 49,95. Tiež v Zare, ale tam asi pod 70 nič. Tiež môžeš skúsiť pozrieť aj Asos, alebo Topshop.
      Ale ja si určite počkám na zľavy po vianociach, odporúčam aj tebe, pretože tovar bude x krát lacnejší :)

      Odstrániť
    2. tiež si to vravím, radšej teraz treba aspoň niečo pošetriť a potom po 26. sa vydať na nákupy :-)

      Odstrániť
  7. máš naprosto boží boty!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nějak se mi na tobě zalíbily ty boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja mám parku len na jar/teplejšiu jeseň, takže momentálne s ňou nič :/
    ale tá Tvoja je superská! veľmi Ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)