utorok 11. decembra 2012

Missha M Signature Real Complete BB Cream

Pred nejakou dobou mi bola ponúknutá spolupráca na BB krémy prostredníctvom stránky www.bbcreamshop.sk, pravdaže som ponuku prijala, už iba z toho dôvodu, že som o nich veľa počula,  hlavne veľa pozitívnych reakcií.
Mala som na výber z viacerých BB krémov, napríklad i Skin79 Hot Pink, ktorý ma tiež veľmi zaujal, ale hlavne tou ružovou farbou obalu. No nedala som sa zlákať okom a vyberala som podla toho akú mám pleť, aby mi vyhovoval čo najviac.
Jeden zo šiestich ponúknutých krémov bol i Misha M Signature Real Complete.
Niečo o ňom: Prevencia starnutia, blokuje UV žiarenie, SPF 25, vhodný pre všetky typy pleti, plný výživných látok pre mladú a krásnu pleť, obsahuje antioxidant Ginko.
Sľubuje:

  • veľmi jemný a šetrný k pokožke 
  • udržuje rovnováhu vlhkosti a mastenia pokožky
  • dodáva skvelý farebný odtieň, ktorý vydrží až 12 hodín
  • obnovuje pleť

Ja som sa preň rozhodla hlavne preto, že moja pleť je: jemná až citlivá ako na chlad tak i na teplo, s miernym sklonom k akné, mám pleť zväčša mastnú, no niekdy sa mi vysušuje, jemné vrásky okolo očí, ale nie moc viditeľné.

Moje postrehy po otestovaní:
* farebný odtieň sa veľmi dobre prispôsobí, ja som si vybrala ten najsvetlejší #13 mliečna béžová, a i keď som mala pocit, že bude príliš bledý, na zimu je akurát a keď ho ešte prepúdrujem tak je super, pred písanim tejto recenzie som ho mala na sebe už pár krát
* rozotiera sa fajn, ale je treba dávať bacha na dávkovanie, netreba to preháňať, potom je rozotieranie ťažšie- ale to pri každom kréme, i make-upoch
* zo začiatku som mala pocit, že mi pokožku jemne vysušuje, ale neskôr sa pocit stratil a bb krém sa mojej pleti prispôsobil
* prekryl jemné nedostatky, ale tie väčšie nie, pravdaže to nespraví ani niektorý make-up, nie to ešte bb krém
* konzistencia je tuhšia, nie je moc riedky, preto sa mi zdá aj tá krycia schopnosť lepšia ako pri incýh bb krémoch
* vôňa nič moc, taká klasická
* obal je príjemný, pôsobí luxusne

Celkovo ho hodnotím veľmi dobre, nemám mu čo extra vytknúť, v rámci mojich aktuálnych možností, to v akom stave mám práve pleť, bb krém zabodoval :)
Určite odporúčam, nájdete tu: www.bbcreamshop.sk



na ľavo je pred, v pravo tá istá ľavá časť, ale po (snažila som sa to nejako tak napasovať aby to sedelo, i keď pravá strana je trochu svetlejšia, kryciu schopnosť a to ako "oživenie" vyzerá moja pleť je tam vidieť)


Máte niekto nejaké skúsenosti? Podelte sa!
Prajem pekný večer
Julianna





3 komentáre:

  1. Posledná foto je fakt super:D Ja mám taký oranžový a tiež som veľmi spokojná. Hlavne keď mám na tvári BB krém tak mám lepší pocit, že moja pleť aspoň trošku dýcha..nie ako s make-upom

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)