piatok 14. decembra 2012

Sweater and Hat






jacket: H&M
bag, top: Zara
hat: ?


Rôzne čiapky nosím teraz často. Túto som kúpila niekoľko rokov späť, no až tento rok som ju začala nosiť.
Ešte stále neviem či ju nosiť, ale zdá sa  mi to ako vhodná zmena od "beanie"- kulichov (?), brmbolcových čiapok a pod., ktoré nosím teraz najčastejšie.
Dnes mi skončila škola a od pondelka mám skúškové. Už mám spravenú jednu skúšku a dokonca som dnes kúpila prvý vianočný darček. Aby toho nebolo málo založila som si instagram, tu ma nájdete. Som cez priateľa, takže fotiek je podľa možností.
Ako ste na tom s čiapkami, aké nosíte? A prázdniny vám už začali?
Prajem pekný víkend.

Julianna

9 komentárov:

  1. Drzím palce, at mas uspesne zkouskove,jakou skolu studujes, jestli se muzu zeptat? V cepce vypadas roztomile. Ja je nenosim protoze mi neslusi, tak mrznu...teda na horach nosim, ale sportovni, jinak ve meste si pripadam jak mimon.

    Jeanny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. študujem animáciu výtvarného umenia, v podstate je to galérijný pedagóg.
      a ďakujem veľmi pekne, čo sa týka čiapky, tak to som si myslela i ja, ale zima vonku ma núti si ich brať na seba, dokonca už som si na ne zvykla :)

      Odstrániť
  2. Excellent blog. keep going!
    Here is my web page canapé d'angle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, zvu tě na můj blog, kde právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja už má prázdniny :) a nos tú čiapku, sekne ti, aj náušnice máš super :) ja teraz von bez čiapky ani nechodím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super prsten a ta bundicka juuj krasna :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)