nedeľa 30. decembra 2012

Wild Wild Red











jeans, bag, boots: Zara
shirt: H&M
necklace: New Yorker


K červenej farbe som mala vždy odpor, no ako náhle som sa začala deliť s ďalším človekom o môj život, môj postoj k nej sa zmenil.
Červená je všade. V izbe, na teniskách, na mikinách, na tričkách, opaskoch, v znaku Honda, v aute, proste všade. Tak sa začal môj vzťah k červenej farbe vylepšovať.
V mojom šatníku je teraz už pár červených vecí, najnovšie sa to rozpútalo tak, že som chcela červené topánky. A keď topánky rovno i kabelku. Nebudem kecať, že sme teraz super dvojka, ale znášame sa. Celkom dobre vyzerá so zlatou a bielou, príjemne vyniká, no nie je vulgárna, ako som si vždy o nej myslela.
Tieto fotky sú posledné tento rok a mám pocit, že prvé presvetlené za posledný pól rok. Všetky sa mi zdali fádne, čudné, bez svetla. Aj preto, že sme všetko fotili pár minút pred západom slnka. Preto je týchto viac,  veľmi sa mi páči to svetlo.
Dúfam, že ste tento rok mali dobrý, môj bol fajn, stalo sa veľa príjemných, ale i nepríjemných vecí, myslím iba na tie dobré a tie ostatné pre mňa neexistujú, človeka neposúvajú ďalej.
Veľa príjemných zážitkov, koncertov, večerov, dní a nocí, ale príjemné dni strávené v škole medzi ženami.
Dúfam, že ten ďalší nám prinesie veci lepšie, každému to po čom túži, nebudem dúfať v nesplniteľné sny, no budem sa snažiť sa im priblížiť, čo najviac, ale realisticky.
Majte sa krásne a až v 2013.


Julianna

23 komentárov:

  1. veľmi super, tie farby celého okolia ti pristanú!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednoduche a skvele / jednoducho skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné fotky a presne tie farby !jéé

    OdpovedaťOdstrániť
  4. táto dĺžka nohavíc a tie boty k tomu- super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadherne fotky!!a miluju tvoji kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna bodka za starým rokom super postom, slovami i outfitom. Vyzeráš úžasne pristane Ti červená a tie topánky sú božské. Obdivujem ako pekne vieš outfit zladiť doplnkami. Musím sa priznať, že odkedy mám svoju polovičku, mne sa zlepšil vzťah k zelenej farbe. :D má ju všade, na tričkách, na nohaviciach, je to jeho naj farba a pamätám si, ako som mu vždy povedala: "Zase si celý v zelenej?" :D No a moje najnovšie "wedges" sú zelené, moja parka spred dvoch rokov je zelená a teraz moja najobľúbenejšia, nová blúzka je tmavo zelená...a ja som sa do tej farby nejakým spôsobom zamilovala.. :)
    Prajem krásny rok 2013 a veľa takýchto krásnych postov!

    www.seesimona.blogspot.sk

    (P.S. prepáč za nekonečný koment :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rada si prečítam názory iných, takže dlhé komentáre mi vôbec nevadia, sama keď sa rozpíšem to nemá konca.
      ďakuje a i tebe krásny 2013.

      Odstrániť
  7. červená ti padne, ale nějak se mi nelíbí boty, bolí mě nohy, jen se na ně podívám:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,
      na moje prekvapenie sú to jedny z najpohodlnejších vysokých topánok, ktoré vlastním.

      Odstrániť
  8. uzasne topanky cele krasne zladene! Mne sa nahodou tie fotky velmi pacia, su podla mna take ine:)
    Inak ak by ta zaujimalo ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta fotka topánok je úplne geniálne ako z časopisu, a vsetky sú krásne to slniečko ti hralo do karát, v tej bielej blúzke a blond vlasy a tá žiara naozaj super :) ja nie som zástancom veľa rovnakých fotiek na jeden post ale ako píšeš tieto si to zslúžia
    hmmm mna posúvajú dopredu aj tie zlé veci nie len tie dobré


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi!
      A ja som skôr myslela, že je zbytočné sa obzerať v budúcnosti na tie zlé veci, ktoré sa už stali. Zbytočne berú energiu a spôsobujú iba negatívne myslenie, zaberanie drahocenného času. Zlé veci sú dobré iba o vtedy, keď nám dávajú ponaučenie z chyby, ktorým sa máme strániť do budúcna. Ale je jasné, že niektoré veci sa nedajú ovplyvniť a stanú sa.
      V podstate tak ako píšeš ty :)
      A prajem super rok 2013 :)

      Odstrániť
    2. tak s tým len a len suhlasim!!!
      aj tebe krasny rok 2013 :)

      Odstrániť
  10. budem sa opakovať, ale ty si jednoducho profíčka v kombinovaní doplnkov :) na červené polobotky by som si teda netrúfla (ja by som mala najradšej všetky len čierne :D ), ale super si ich zladila so zvyškom, vôbec nepôsobia lacno a vulgárne a prajem ti všetko dobré do nového roka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja som držala v ruke čierne topánky tieto: http://makeupandbeauty.com/wp-content/uploads/2012/07/zara-black-heels.jpg
      no povedala som si, že už by som mala začať trochu viac experimentovať a vždy som chcela červené topánky, len vždy som mala málo odvahy. Konečne prišiel vhodný čas :D
      S novým rokom sa treba otvoriť novým veciam :)
      Všetko dobré v 2013!

      Odstrániť
  11. nádherné fotky a celok!!<3 tiež prajem krásny nový rok!a opať zas v blogovom roku 2013 :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc ti to sluší, krásně jsi sladěná! Ta košile a červené doplňky jsou krásné!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)