pondelok 3. decembra 2012

Purple, again.



dress: New Yorker
jacket: H&M
bag,shoes, bracelet: Topshop

Túto farbu som si naozaj obľúbila, nie je tomu tak iba tento rok, už ten minulý sa začali zberať veci okolo mňa vo farbe purpurovej/fialovej, alebo si ju nazvite ako chcete. Aký máte vzťah vy k tejto farbe?
Šaty sa mi veľmi páčili, len bohužiaľ sú z dosť divného materiálu, tak buď si zvyknem, alebo budem pátrať po rovnakých v tomto štýle.
V sobotu mi bolo v tomto kabátiku už chladnejšie a asi ho už povesím dozadu šatníka a vytiahnem čiapky a rukavice. Šaty sú tiež super, už som sa naučila nosiť tieto kratšie kusy oblečenia, ale chcelo by to poriadne, teplé punčochy, hlavne teraz, keď už začal poletovať sneh. Vy ste ho dnes už videli?
Ak sa zajtra bude všetko vyvíjať správnym smerom budem si užívať predvianočnú Viedeň, teda hlavne galérie :)
Majte sa krásne a obliekajte sa v cibuľa style!

Julianna


14 komentárov:

  1. parádne sú tie šaty, new yorker sa teda nezdá :D nie je ten fialovy lak od Catrice? Dnes som si taký pozerala, ale bála som sa, že bude moc číry a budem musieť nanášať minimalne 2 vrstvy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru nezdá, nezdá. Ale tak kvalita týchto šiat je presne new yorker. A áno je to Catrice, jedna vrstva stačí, ale dve sú akurát.

      Odstrániť
  2. svedčí! stále krajšia a krajšia! P.S- máš super prsteň, odkiaľ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasné šaty a nádherný kabátik. Veľmi ti to pristane a ešte všetko do detailu doladené spolu s prstienkom a nechtami..no krása :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na kolko ťa tie šaty vyšli prosím?
    veľmi ti pristane tato farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. stáli 9,95. možno ich ešte dajú aj viac dole, lebo predsa len tá kvalita.

      Odstrániť
  5. ahoj necestovala si dnes vlakom do BA? lebo tá baba vyzerala úplne ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno cestovala som :) bola som to ja, asi teda pravdepodobne, ak necestoval ešte niekto mne podobný.

      Odstrániť
  6. veľmi Ti seknú!
    a vieš, že u mňa máš za akékoľvek šaty vždy plus ;)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)