sobota 15. decembra 2012

Scarf






sweater: C&A
pants, scarf, ring: H&M
bag: New Yorker


Dnes ráno bolo tak príjemne, že som dokázala na chvíľu zniesť na sebe iba sveter a túto novú, veľkú šatku. Je naozaj veľká, príjemná na dotyk  a vyzerá ako deka. Dokonca aj priateľ sa neobišiel bez upozornenia na to, že ma bude nechávať vonku, veď mám deku.
Najradšej mám jeden výrazný prvok na celom outfite, presne tak ako je tento. V všetko čierne, až na šatku, ktorá sa vynikajúco dopĺňa s kabelkou a rúžom na perách.
Myslím, že táto deka sa stane jedným z top kusov na zimu, zvládneme spolu všetko, aj poriadne mínusovky.
Tak sa obliekajte aj vy poriadne, čo ja vaším top na zimu?

Julianna


12 komentárov:

  1. ten mega šál sa mi veľmi páči a super si to skombinovala!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. deka je velmi super! :) a paci sa mi to miesto, kde ste fotilii

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. wow this made me laugh! you are so kind :D nie, vazne, deka je super! :)

      Odstrániť
  4. tvoje topanky :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. šatka to doladila úplne najviac, dobrá voľba! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten šál (či deka) je úúplne úžasná, páči sa mi ako výrazný detail v čiernom outfite a máš nádhernú kabelku! Tak to pekne k sebe ladí a odkáž priateľovi nech pekne krásne ťa nezlostí a nikde nenecháva, lebo síce nás baby zahreje aj deka, ale niet nad ich objatie :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to ponco je super!!

    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tieto farby a Ty!
    a Tvoje vlasy plus úsmev, jednoducho celé jedna skvelá kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toto je podle meho gusta, i kdyz zbytek cerny, stejne to pusobi krasne barevne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mým top na zimu jsou, stejně jako loni, mé růžové glády :))
    Ta šála vypadá moc dobře..

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)