nedeľa 19. februára 2012

Lilac


coat Zara, black jeans and white shirt and hite bracelet H&M, belt Asos, Bag Lindex, boots Gate, bracelets New Yorker

Dnes som si zobrala na seba bielu košeľu, naozaj najlepšia časť šatníka a ostatné čierne. Na nohy nové gumáky, vonku samá mláka a mokrý sneh.
Takto ma (zatiaľ) bavia pastelové farby, jemne iba doplnené ako nechty, alebo náramky. Ďalší zo super lacných lakov, asi si ich nakúpim viac v týchto pastelových odtieňoch.
Jednoduché outfity ako tento ma bavia najviac, keď pridám tento kovový náhrdelník na krk a opasok vyzerá to hneď lepšie. No a keď máte nutnosť o farby, postará sa o to lak a doplnky.
Zvyčajne tmavé rúže nenosím, ale dosť veľa som si ich nakúpila, tak sa už snažím ich využívať. Čo si o nich na mne myslíte?
Dnes som i kúpila zlatý sveter a ku šťastiu mi chýbajú už len (ďalšie) farebné nohavice.
Zajtra škola, celkom fajn deň až na to štvorhodinové okno.Takže začnite týždeň len dobre!

Julianna

39 komentárov:

  1. DOKONALOST :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prvá fotka :) tiež mám najradšej čierno-bielu kombináciu s niečím vyraznejším, farebným
    môžem sa spýtať akej značky je lak?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. značku presne neviem, ale v tomto príspevku som pridala jeho fotku, teda iný odtieň.
      http://juliettefashion.blogspot.com/2012/02/last-night-i-heard-everything-in-slow.html

      Odstrániť
  3. guau!!!amazing outfit!you look super!kisses!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se zamilovala do tvého opasku.Je nádherný. A barva rtěnky je za mě: super! Určitě ji nos.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, mám ich doma dva kusy, jeden mi bol malý a tento (najväčší) už fajn :) ďakujem, hlavne za pochvalu na rúž.

      Odstrániť
  5. tá tretia! super. haha ideš odvrchuže aká víla a potom elegantna drsňačka v tych gumakoch :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem týmto komentárom si ma naozaj potešila, vážne :)

      Odstrániť
  6. tie doplky to skvele oživili :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hello sweetie. I saw your lookbook post and I just felt in love with it and I had to see more so here i am.
    The whole outfit is gorgeous, oh boy that belt is stunning ;)

    see ya.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pár správnych doplnkov a aj čierne sako, nohavice a biela blúzka vyzerajú uplne geniáááááááálne
    naozaj vyzeras neskutočne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Trochu Pavlína, ale jako dobře, sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a myslím, že ti to pripomína tou čiernou farbou. jej blog mám veľmi rada, určite sa niekedy inšpirujem, ale hlavne nosím to čo mám rada a v čom sa cítim dobre :)

      Odstrániť
    2. Já to chápu, taky mám tenhle styl ráda ;)

      Odstrániť
  10. Moc ti to slusi a mne to teda "trochu jako Pavlina" vubec neprijde:)) A plus mas super lak!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. geniálne!
    ten rúž Ti veľmi pristane :)
    celý outfit ma fakt dostal, no a keď k tomu pridáš Tvoj všadeprítomný úsmev, tak úplne na 1tku s * :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tu si to zladila úplne super! Do oka mi ihned udrel zlaty nahrdelnik a fialkove nechty ;-)..a tiez ruz ti velmi svedci.

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tohle je úžasné!
    kouzlo v detailech :)

    a mimochodem, ten pásek je úžasný! nemáš náhodou ještě odkaz na něj?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc ti sluší a ten pásek je božííí :)))

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten pásek je fakt skvělej! Takovej bych taky potřebovala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. zase super outfit!! :) tie zlate doplnky su dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Njelepší outfit, který jsem za poslední dobu viděla, super :)

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no, jak dobre tie boty vyzerajú ;) ten skvelý náhrdelníík! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sluší ti to! Gumáky jsou skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty zlaté doplňky z toho dělají chic outfit! Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. achjo, už mě nebaví tě pořád vychvalovat! :D ale jsi čímdállepšííí tohle je BOŽÍ outfit, BOŽÍÍÍ

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Miluju sofistikovanou jednoduchost, takze toto u me vyhrava na plne care, vsecko! ten pasek je mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  23. krasny nahrdelnik a prsten!
    no vlastne cely outfit je super!: )

    OdpovedaťOdstrániť
  24. senzační! musím tě víc navštěvovat poslední dobou ti to sluší víc a víc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ty boty vypadají senzačně.Ideální do tohoto únorového počasí !

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Jee to je pěkné! Takové milé, ty hlavně vypadáš moc mile.)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. určite by si mala častejšie nosiť výrazný rúž...velmi ti sekne :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  28. super náhrdelník aj opasok, sa mi páči ako si tie zlaté prvky zladila :))

    http://krikribykristy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)