nedeľa 26. februára 2012

Colored drink.


sweater by my aunt, white and black shirt H&M, bracelet Asos, ring New Yorker, bag boots Topshop

Boli sme na menší výlet, vonku svietilo krásne slnko, dalo sa chodiť naozaj v jarnom, ale zasa úplne v svetri ako vidno na mne stále nie. Vietor pofukoval a miestami sa do toho riadne oprel. Vlasy som si musela stále držať a aby som aspoň na jednej fotke ich mala normálne, museli sme zájsť medzi baráky. 
Na sebe mám svetrík, ktorý mi spravila teta, naozaj šikovná. Farebnú kabelku, čierno bielu blúzku a najlepšie topánky, ktoré teraz najviac nosím. Ale nejaké lodičky, pastelové s kovovou špicou by neboli zlé. 
Post o tej kozmetike, teda skôr o kozmetike čo som si kúpila nabudúce, už určite :) 


Julianna

32 komentárov:

  1. Ten svetr je neskutečně krásný, ale i ty boty, kabelka... A prostě všechno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kočka! Moc se mi líbí svetr a boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. superské cele.. a ja tie topanky proste milujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výborný color-blocking, taky chci takovou šikovnou tetičku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá kabelka a prstienok! kočka z teba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký outfit. Ty boty a kabelka jsou opravdu zajímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten pulóver je perfektný, tlieskam :)
    A celkovo, veľmi príjemný look.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sveter je fakt megaaa a ešte aj tak dobre kontrastuje s kabelkou... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. si sa nám nejak rozfarbila!:) Ale to je super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to nejaké samo od seba, jedna vec, druhá vec a už mám pocit že farby u mňa prevládajú. ďakujem.

      Odstrániť
  10. pacia sa mi tie farby, inak super blog, musim sledovat!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. kabelka, svetr, boty, a ta rtěnka!! skvělá kombinace, tohle se ti vážně povedlo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. omg! tohle je snad ten nejkrasnejsi outfit jara!! ( ty botky!!!!!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte jar ani nezačala, neboj tých pravých jarných ešte len bude :) ale ďakujem.

      Odstrániť
  13. to počasie je šalené, fakt... dnes ráno pršalo, potom svietilo slnko, no a večer keď som došla domov, tak padali krúpy- no hrôza des :DD
    a mimoriadne vydarená kombinácia!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oo...everything looks amazing. Love your outfit.
    I'm following you now.

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Preboha, co si robila v Senici? :))
    Inak, krasna kabelka.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boli sme tam niečo vybavovať, ale často tam nechodím. Teda skoro vôbec. ďakujem :)

      Odstrániť
  16. vyzerá to mega!
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc pěkná kabelka :)

    B&M
    http://bananaandmandarina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Je to úplne nádherný outfit !!!

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. super kombinace ta zelená s fialovou!!
    http://boualexa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. TY BOTY jsou dokonalý! fakt úžasný !!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. krasna kabelka a aj sveter

    http://lenkasfashioncocktail.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásná barva kabelky,supeeer...

    OdpovedaťOdstrániť
  23. super farby, svetrík, kabelka..perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Love your outfit, you look beautiful!
    Would you like to follow each other?
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)