streda 15. februára 2012

I've been roaming around.


parka Gate, shirt bracelet H&M, sweater boots Topshop, pants bag NewYorker

Včera bol Valentín, že? Dúfam, že ste boli s tým koho najviac milujete (kamarátka, priateľ, milenec, osamote - treba milovať aj seba).  Ja som dostala knihu a nečakanú večer. Ale ako nejaké boom to neberiem.
Už sa aj lepšie cítim a v piatok to musí byť ešte lepšie.
Na sebe mám sveter z Topshopu, ktorý mi prišiel v tom balíčku (okrem ďalších vecí, to inokedy). Na webe bol taký krásny. Ale skutočnosť je iná. Farba mi už ani tak nevadí, ale tá veľkosť, vyzerám ako vyrastená, ale k šatom a košeliam sa to poddá.
na fotkách som trochu zmrzlina, prekráčali sme celé jazero, aby sme sa dostali na druhú stranu, na ľade som padla, zmrzla, ufúkalo ma, no idylka. Ale dúfam, že ste radi.
A ďakujem všetkým, ktorý tento blog navštevujete, komentujete. Naozaj som rada a teší ma to.


Julianna

35 komentárov:

  1. Ten drdol Ti strašně sluší! A líbí se mi, jak jsi to hezky barevně zkombinovala. měj hezký den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa páči ako si to skombinovala ten svetrík s tými nohavicami, uplne krásne to ladí :)

    www.lerosep.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá žltá sa mi s ružovou veľmi páčia :) a škoda ten sveter,oversized by bol najlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho tak pôvodne aj chcela, ale človek mieni...už som sa s tým zmierila.
      ďakujem.

      Odstrániť
  4. hezký a barevný!baví mě ta taška+kalhoty!
    http://luckapucka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten svetr je skvělý! taková krásná teplá barva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super taška :) A ten sveter- farba super, možno keby bol väčší, ale takto s košeľou vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. svetr je z Gate :)
    a máš moc milý úsměv, takový..uííí :3

    ALLINMYHEAD

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelý outfit!! takej farby nohavice som si chcela kúpiť :) a ten sveter má úžasnú farbu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Interesting post! I really like your blog and you look so pretty! I follow You and I hope You like my blog too ♥

    owlspassion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda, to je opravdu skvělý outfit, na to, že je spíš zimní, tak mi připomíná už spíše jaro v pastelových barvách. Drdol ti hodně sluší a svetr je taky moc pěkný, já v Topshopu nakupuju hodně ráda :)
    styleoflucy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veľmi sa mi páči ako si skombinovala náušničky s lakom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mas perfektny lak na nechtoch, skade?:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lak je nejaký bezmena, ale d sa nájsť v 101drogérií, keby si si ho náhodou kúpila, tak odporúčam ako podklad biely :)

      Odstrániť
  14. ahoj! máš naozaj inšpiratívny a krásny blog :) super svetrík :) som nový follower a ak chceš môžeš byť aj ty mojim :))
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Super outfit. Ďakujem za komentár. Sledujem. (:

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Líbí se mi ty kalhoty! Asi jsem se zamilovala do tmavě zelené!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Hezky barevný outfit! :) A hrozně se mi líbí ten lak na nehty!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ten sveter je úplne supernýýý a v kombinácii s tou bielou košelou (hlavne golierikom :D) uplne najsuper, toto ti fakt vyšlo :))
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Svetrík vyzerá skvelo, neviem o čom tu hovoríš?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. barvy jsou skvělé, všechny dohromady!
    a vlastně ta žlutá je nejkrásnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. takto vycesane vlasy by si mala nosit castejsie, ide ti too!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pěkný outfit.Sluší ti to:)
    Jsem tvůj nový follewer, když budeš chtít, buď i můj:)
    http://janyany.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. moc pěkný outfit ! žlutý svetr v kombinaci se zelenýma kalhotama je super ♥:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. We think that sweater is really nice and suits you pretty well.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ty jsi kráska!! Žlutá ti moc sluší. Skvělý svetr:)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)