nedeľa 2. februára 2014

v lese.






boli sme v lese. mali to byť silne romantické fotky, nakoniec sme trošku povystrájali a lozili sme po zábradlí, po stromoch, po pníkoch a proste vyčistili hlavy. večer úplne. takže žiadne veľké koncepty. najskôr sme dali hodinový rozhovor na terase, snažili sa zahriať ako sa len dalo a zima bola aj tak, ležať v snehu /rozumej hnusne topiaca sa biela hmotokvapalnina/, sa mi nechcelo ani make-up nahodiť, tak som úplne nahá.
vlasy mám bledšie a bledšie. pravda, ja už sa aj teším späť na moje blond. stratiť identitu, spomienky a myšlienky sa mi nepodarilo, tak sa vraciam späť k blond. a naozaj sa cítim príliš toxic, taká červená, taká jedovatá. aj keď teraz už iba vypratá.
zajtra odovzdávam posledné práce, takže ma čaká týždeň voľna, hádam už dočítam aj #dozerať a trestať

prajem vám pekný týždeň
julianna 

5 komentárov:

  1. druhá a posledná foto sú podla mna naj :). a článok, ako stále, ja ta fakt rada čítam. ja sa tiež teším na tvoju blond, ale budeš musieť farbiť nie? lebo to sa úplne nevymyje táto červená, alebo áno?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niekedy planujeme romantiku, a potom z toho vznikne nieco blaznive :) Prva fotka je pre mna naj! Zaujala ma veta, "stratit identitu, spomeinky a myslienky.....tak sa vracim spat k blond". Drzim palce, aby to u teba bolo vsetko dobre.

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)