sobota 8. februára 2014

think pink




Fotka je staršia, ale z lásky k mláke a k ružovému svetru, ktorý nenávidím som musela.
Mám ružové obdobie, ale úplne. Môj tumblr úplne pohltila ružová a moju hlavu tiež. Asi mám nejaké ružové okuliare. A najviac túžim po ružovom svetríku, ale nie ako tento, mega púšťa chlpy, už bol aj v mrazničke a mám pocit, že mu to dodalo ešte viac energie. No na jar k džínsom a balerínam bude super.
Fotka je od Eleonóry a viac fotiek z digitálu TU.
A nechcem byť k sebe zlá, ale konečne sa farba vymýva a včera som to oprášila blond farbou.

prajem pekný víkend, ja idem hľadať všetko ružové, kochať sa a večer určite nebudem piť ružové víno
julianna 

1 komentár:

  1. Síce som ružovú kedysi vôbec nemusela, teraz ma občas tiež pochytí ružové obdobie! Ale je to super, veď občas treba ;). A ty máš super fotku, super ružový sveter a teraz hneď sa idem prehrabať ružovými obrázkami na tvojom tumblr, snáď ružové obdobie pohltí aj mňa! :))

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)