utorok 7. januára 2014

Prvý januárový




Tak, prvý januárový.
Dúfam, že všetci ste už po Silvestri fit /však by sa aj patrilo 7.1./.
Ja som prechod do nového roku nemohla ani lepšie prežiť, v príjemnej spoločnosti, v príjemnom prostredí, mimo civilizácie a mimo rušných party, bez bolesti hlavy a s úsmevom na tvári.
Moje predsavzatia som porušila už hneď po pól noci, nevadí, sú aj iné. Najlepšie je sa nad nimi pozastavovať tri dni pred dôležitou skúškou.
Už minulý rok som mala pravidelný pohyb na vzduchu, takže tento rok plánujem k tomu ešte pridať. Beh, rozcvičky v  prírode mi dodávali naozaj veľa energie a dni boli hneď krajšie.
Poriadok okolo seba je tiež dôležitý, konečne sa zbavím infantilného, plyšového smetného koša a zakúpim si niečo normálne. Taktiež konečne vymením kancelársku stoličku za nejaký pekný, starý kúsok, ktorý nájdem zahodený za humnami v lese.
Začnem nosiť viac farieb, síce som sa už posunula od čiernej k šedej, ale ďalšie farbičky do života nie sú na zahodenie. Budem sa snažiť nosiť všetky topánky v botníku, aj tie vysoké, aj tie nízke. Budem si chcieť kúpiť nejaké bordové a skončí to pri svetlej ružovej. Tento rok si musím kúpiť minimálne toľko košieľ, ako ten minulý, najlepšie pánske. Sľubujem, že aj napriek tomu, že som sa zásobila vecičkami v panskom štýle budem nosiť šaty. Kúpim si nejaký pekný vínový rúž, dlhotrvajúci, aby som mohla rozdávať bozky. A taktiež si zaobstarám nejakú kvalitnú, koženú kabelku, najlepšie šedú, šedá je dobrá.
A hlavne, sľubujem, že už nebudem robiť všetko čo nemám vtedy, keď sa mám učiť na skúšku.

Tak, čo vy a nový rok? Zatiaľ spokojní? Dúfam, že ste prvého januára robili iba to, čo chcete robiť zostávajúcich 364 dní v roku.
Prajem pekný deň a ja hop-šup do učenia!
Nabudúce bude viac.
Julianna

2 komentáre:

  1. skvelé plány, nech sa ti ich podarí všetky naplniť, tak ako si želáš!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pacia sa mi tvoje plany do buducnosti :) a o tych svetloruzovych, hmm uz su na ceste :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)