pondelok 30. januára 2012

Za neón neón




Najskôr som si musela veľa vytrpieť s tým prvým na obrázku a teraz si budem užívať toho na druhom obrázku. Nabudúce ukážem viac. Však viete do neónu som sa zamilovala.
Teda, aby ste pochopili. Mala som problém s jednou skúškou, ale postupne sa mi to nejako natlačilo do pamäte a dnes úspešne (na moje prekvapenie až moc dobre) ukončila zimný semester. Hurá 13tého do letného.
Už pred pár dňami som si objednala toto hadioneónové mega vreco a tešila sa keď príde. No a prekvapilo ma dnes keď som s úsmevom prišla domov.
Som neskutočne šťastná.
Priateľ mi ešte aj dal motiváciu, že si môžem ísť vybrať niečo na seba, úprimne kašlať to, hlavne , že mám skúšku za sebou.  
Tak nabudúce, krásny týždeň!

Julianna

4 komentáre:

  1. Som zvedavá na to hadieneónové vreco, vyzerá to veľmi zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ke zkoušce gratuluji a na to druhé se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem k ukončeniu semestra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ta taska vypada fakt doooost zajimave! a gratulace ke zkousce, je treba se po drine odmenit ;)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)