sobota 14. januára 2012

Cold eggplant

 







top Gate, pants Asos, round and round scarf and ring H&M, bracelet Stradivarius, high heels boots Zara, bag Topshop

Dnes je sobota a ja si pokojne sedím večer doma, mám ešte nejaké to učenie ( aj keď som myslela, že už nie..stane sa).
Priateľ dnes šiel hrať na party, aspoň mám čas pre seba a pre učenie. Už chcem toľko ospevované voľno, sedieť, čítať časopisy a nerobiť nič, aspoň na chvíľu.
Včera mi prišli tieto nohavice, tak som sa tešila, teda aj s opaskom, ktorý mi je bohužiaľ malý tak treba kúpiť nový. A tento týždeň čakám ešte nejaké leopardice, ktoré síce tak skoro nevyužijem, ale aj tak.
To počasie ma tak štve, že som sa rozhodla bojovať proti nemu farbami, moc to ale nevychádza, počasie je tvrdý súper! Aby som tak úplne neklamala minule, i dnes ráno som videla chvíľu slnko, možno až taký tvrdý súper nebude a ja vyhrám.
Zamilovala som sa do veľkých náramkov, tejto baklažánovej farby, purple, alebo ako len chcete. Tiež do čiernej na nechtoch, príde mi výrazná, jednoduchá a hodí sa ku všetkému. Posledne som mala čierne nechty za môjho punkvého obdobia, len tak mimochodom.
A ešte som sa zamilovala do TEJTO pesničky.  A chcem jej vlasy.
Čo vy a nechty? Čierna, môže byť? Čo vy a toto počasie, osobne si myslím, že keď už ten sneh nebol na Vianoce, tak už nemusí.
Ale Vám prajem skvelý večer a víkend.

Julianna

21 komentárov:

  1. najsuperskejší outfit! a to si sa nebála že ti nesadnú tie nohavice?

    ešte som ani neklikla na ten odkaz a tušila som že to bude lana, aj ja som sa do nej uplne buchla:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nie, ja mám tak strašne typickú postavu, že si vždy dobre vyberiem, uvidím dokedy mi táto šťastná ruka vydrží, teda stalo sa opasok mi nesadol :)
      A ďakujem.
      A Lana je úžasna!!!

      Odstrániť
  2. you look beautiful! I love the colors!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie nohavice majú parádnu farbu, ale tiež by som sa bála že by som nezvolila správnu veľkosť..ako vidím ty si mala šťastie :)
    čiernu farbu milujem, kdekoľvek a v akomkoľvek množstve, tak ako Lanu !!
    btw, závidím ti frajera Dja, to môže byť dosť fájn ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty jo, nejlepsi kombinace barrev :)) nejsi ostrihana?:)

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už dlhšie :)
      ale chcem ísť ešte do kratšia, ale to už moje okolie asi nedovolí.

      Odstrániť
  5. miluju ty barvy spolu!

    moc hezky doladěné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pááni ty jsi, ale štíhlounká! :) Moc se mi líbí tvoje kalhoty!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. po dlhej dobe ma tu na blogu skutočne NADCHOL nejaky autfit!
    nohavice su perfektne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. prekvapivo velmi pekná kombinácia týchto dvoch farieb...úplne sa mi takto pokope páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. oooo, barvy! Konecne nkdo, kdo nosi poradne barvy! Nejsem moc fanouskem "proti modni sedi v ceskych ulicich", ale na tohle by se vazne melo podvat hodne lidi v Cesku! Pak by to tu hned vypadalo veseleji! Vazne skvele!

    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tá kabelôčka nemá chybu!!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. och, tá kombinácia farieb je neodolateľná a rovnako tak tá kabelka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. bože, perfektná si!
    tie farby, toto celé! to je jedna vážna pecka! :)


    giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už som dlho nevidela takúto fialovú..pekné oživenie! :)
    ..akurát mám čiernu na nechtoch..pre mňa je to klasika..ked sa mi nechce riesit farba, alebo hladat lak..idem po cervenej alebo ciernej :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. wow,krásný outfit :)) nikdy jsem si nemyslela,že kombinace těchto dvou barev může vypadat tak skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. moc ti to sluší..ta kabelka je krásná =)

    zvu tě na giveaway, která právě probíhá u mě na blogu =)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné kalhoty, toužím po fialových už nějáký ten pátek :D Fakt nádherné...

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)