sobota 28. januára 2012

Loop



blouse dress Lindex, clutch bracelet shoes Asos, necklace House, ring Gate

Minulý rok som si chcela kúpiť túto blúzku, nakoniec si ju kúpila moja mamina, už vtedy som vedela, že si ju musím požičať niekedy, potom som na ňu zabudla. V spojní s náhrdelníkom sa mi to veľmi pozdávalo.
Dnes sme boli trochu na nákupy, teda najviac priateľ, ja som len pomedzi riadky niečo kúpila.
Večer nechystám nič veľkého, možno jeden drink na povzbudenie mysle, stále ma čaká jedna skúška v pondelok. Takže večer ešte budem zbierať nejaké tie poznatky.
Inak to slniečko je skvelé!
Pekný víkend.

Julianna

32 komentárov:

  1. Tak takáto jednoduchá a pritom nápaditá kombinácia s tými krásnymi topánkami sa mi strašne páči!!! :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto tí vyslo! Súper celé :) ten náhrdelník Si kupovala teraz niekedy??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, minulý týždeň :) majú ešte v zlatej.
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. krásne! celé!
    náhrdelník, šaty a hlavne tie megasexy boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty boty jsou uzasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. You are very stylish and have such a cute smile!

    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hezké! ta modrá to rozsvítila!!

    GIVEAWAY!
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělý outfit a úplně nejvíc se mi líbí tvé botky! Ta barva je strašně krásná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. boty a nahrdelnik, neodolatelne!!!!

    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. beautiful outfit!!!love shoes!!!amazing blog!!!i'm following you!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásné psaníčko, celkově to máš moc pěkně sladěné mám tyhle barvy moc ráda

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-)

    http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Perfektné! Hlavne topánky a náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. boty vypadaj báječně, vážně báječně!! ale já bych je nosit nedokázala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tá blúzka s tým náhrdelníkom <3 sekne ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. wow toto se mi moc líbí! to psaníčko mám taky akorát modré, škoda, že ho moc neunosím:)

    http://luckapucka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja ho teda moc nenosím, ale keď príde jar možno častejšie. Keď nemám rukavice je mi na ruky dosť zima a ešte držať toto. V podstate aj za tepla mi vadí stále niečo držať v ruke, ale zvyknem si. Ale je veľmi jednoduché a zaujímave :)
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  15. nejvic se mi libi ten nahrdelnik, je uchvatnej!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. " pure beauty!" =) *******

    http://eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásný outfit a ano ty botky jsou nádherný...:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten náhrdelník je vážne skvelý! by som ani nepovedala, že v house majú dačo takéto

    OdpovedaťOdstrániť
  19. prepáč...nemám slov...odpadla som....:P

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Amazing look! All is perfect - high shoes and blue and black necklace look amazing with blouse dress!
    xo

    OdpovedaťOdstrániť
  21. To psaníčko je překrásné, jsem tvoje nová followerka, máš krásný blog a skvělý styl! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)