sobota 5. júla 2014

pants




nohavice, taška /pants, bag/ H&M; top /top/ NewYorker; tenisky /sneakers/ Vans, náhrdelník /necklace/ Promod 


Okrem toho, že som nonstop v práci (a keď nie, mám pocit, že aj tak), stihla som úspešne ukončiť semester. Fotky pochádzajú z posledného dňa, keď som makala do deviatej a o jednej pricestovala domov, do štvrtej rána dokončovala práce (hej, aj jednu spálila) a o ôsmej utekala do školy.
V poslednej dobe uprednostňujem takéto pohodlné nohavice, trochu volnejšie, trochu väčšie, trochu padnuté.... Ale už by som rada vytiahla aj niečo ostrejšie, ženskejšie, už začínam mať tých tenisiek a nohavíc plné zuby (rovnako ako modrej uniformy), aspoň tenisky a sukňu!
Tieto dni by mali byť už finálne, dúfam, že čoskoro si zapálim tú šedú sviečku v útulnom miestečku, kde budem mať priestor iba pre seba...
_áno, tie tenisky si už  vyčistím a ak chcete navštívte niekedy Bruna na Grösslingovej, nájdete ma tam, teda raz za čas popíjať minerálku


majte krásne dni
dúfam, čoskoro
julianna

3 komentáre:

  1. tie nohavice sa mi vždy veľmi páčili, keď som ich videla na iných blogoch.
    vyzeráš v nich super :) a krásny náhrdelník.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FOR GOD'S SAAAAAAAAAAAAAAAAKE JULIIIII, YOU ROCK WITH THOSE PANTS AND SOCKLESS VANS, IT'S SO NICE AND PRETTY, AMAZING OUTFIT, LOOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT, OMFGGGG I AM GOOOOOOOOOOONNAAAAA EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEE!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)