utorok 8. júla 2014

interior vs. fashion #01




Čo sa týka obydlia, som dosť skromná, stačia mi biele steny, trochu dreva, jeden kvet a pár pásikov. Pásiky sú základ, kdekoľvek. Ako v šatníku majú zastúpenie vo viacerých kusoch odevu, v obydlí musia byť tiež, teda aspoň u mňa.
Neberte ma ako veľkého záujemcu interiérov, architektúry, dizajnu, mám určitú predstavu, ktorá sa nepodriaďuje trendom, teda aspoň ich nesledujem nejako nadmerne. Podobne ako s módou, sledujem trendy, viem čo sa deje vo svete módy (alebo aspoň sa snažím), ale do vlastného života si púšťam iba málo, alebo prispôsobujem.
Prepojiť interiér a módu je celkom milé, predsa len to vypovedá o človeku. Vecami ktorými sa obklopujem o nás vypovedá veľa, rovnako ako tým, čo si obliekame chceme bez slov vravieť aký sme, alebo ako chceme aby nás okolie videlo.
Ja chcem iba rastlinu a podušku s pásikmi, tento krát s čiernymi, ružové sú doma.

prajem dobrú noc, krásne dni
julianna


1 komentár:

This is place for your opinions, thanks! :)