pondelok 2. septembra 2013

sneakers


jacket, top, necklace: New Yorker; ripped jeans: Gate + DIY; bag: Orsay; sneakers: Nike Air Max Light (queens.cz) 

Fotky na tomto mieste ma stále bavia a počas jesene tam budem fotiť častejšie. Vždy je tam dobré svetlo, prostredie je také neutrálne a hodí sa na jeseň.
Fotili sme v nedeľu. Bolo to pokojné popoludnie kedy si vyskočíte na múrik, robíte si čo chcete a pritom oddychujete. Takže aj outfit patrí k tým pohodlnejším, v podstate celý víkend som striedala tenisky.
Basic top k džínsom, "obohatený" o náhrdelník a tenisky. Začínam si zvykať na jeseň a pohodlné školské outfity. Krátke topy vystriedali bundičky a sandále kotníkové topánky. No prestáva mi to až tak vadiť, hlavne keď mám pred sebou ešte necelý mesiac voľna a novú vínovú bundu v šatníku.
Komu začala škola tak nezúfajte, v škole býva paráda a stále sa pletú nejaké voľne dni v týždni.
Takže nielen všetkým školopovinným prajem krásny začiatok školského roka.

dodatok: Niečo o nielen mojom postoju k odievaniu sa do školy nájdete na stajl.sk TU. Ďakujem.


Julianna


12 komentárov:

  1. z kadial je lak ? :) aaa bundička aká a z kadial ukááááž :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že ten lak nie je lepšie vidieť, má také zeleno-fialové odlesky. a je to essence 122 chic reoladed.
      a bundičku ukážem čoskoro ;)

      Odstrániť
  2. bože, to vy už máte jeseň? to mi ani nehovor!!!

    ale vyzeráš superáck, tie tenisky a kabelka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty airmaxky jsou krasny! :) hlavne miluju tu kabelku, z Orsaye? tam jsem nebyla ani nepamatuju, cas se zajit podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle je dokonalý!
    Hrozně se mi líbí outfit, sladění barev a také to, že musí být určitě pohodlný :) Jinak to místo, kde fotíte je super, máš opravdu fotky jak ze Stockholm Street Style, jen tak dál!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Boží Air Maxky!! :) Výborně to padne dohromady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. toto je strašne dobrééé!!!!budna a tenisky kontrast ale napriek tomu sulad jak hovado <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tenisky su super! a paci sa mi to zladenie, presne ta budna a tenisky- kontrast, ale vyzera to uzasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. takýto štýl síce vôbec nenosím, ale na Tebe vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)