sobota 21. septembra 2013

checked shirt



jacket: Mango; shirt: H&M; jeans: Zara; sneakers: Vans


Tak a pekne jesene. Toto je prvý jesenný outfit a hneď v ňom veľké jesenné lásky.
Bundu už poznáte a tenisky ste mohli vidieť v taške, teda nemohli vidieť. Už dlho som uvažovala nad klasickými čiernymi, no som spokojná s touto voľbou. Taška je tiež nová. Je jednoduchá, bledá, veľká a proste super, do školy ako stvorená. Pochádza z dvavjednom, druhú jej časť ste mohli vidieť v minulom príspevku.
Košeľa je jesenná láska na prvý pohľad. V šatníku nemám ani jednu károvanú vec, kárované košele sú super na opačnom pohlaví, ale sama som sa v nej nikdy moc dobre necítila. Táto je ako stvorená pre túto koženú bundu, takže istá jesenná láska, ktorá je lepšia ako letná. Mimochodom, károvaný vzor je jeden z kľúčových trendom tejto sezóny, ale nie hlavne preto som sa do nej zamilovala.
Takto pohodlne som sa vybrala v stredu do Bratislavy, pohodlnosť a behačky. Mali sme lov na parku a svetrové šaty, obe úlohy splnené, dokonca na jednotku s hviezdičkou.
Bol to deň aký som už dlho potrebovala. Byť len tak, robiť si srandu z lietajúcej igelitky a piť veľa, veľa, veľa...vody. Ou shit! Ale bolo dobre a dúfam, že také dni budú častejšie.
Normálne mi je ľúto, že teraz všade naokolo bude samá čierna a čierna a šedá a bordová, ale tmavá je láska, takže back to black...
Na mojom TUMBLRI som sa ponorila do čiernej, takže môžete sa kochať.
Majte pekný víkend


Julianna



14 komentárov:

  1. wow toto je celé krásne!! na čo fotíš?? v poslednej dobe sú tvoje fotky úplne úžasné
    <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ;)
      stále fotím na nikond3100, ale vymenila som základný objektív za 50mm 1.8g a tiež s asnažím s nimi aj trochu pohrať vo finálnej úprave ;)

      Odstrániť
  2. Mě tento outfit s těma barevnýma vanskama zrovna podzimní nepřijde, volila bych tmavší barvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa páči ta kombinácia ružovej a šedej a práve to ako tam tá jasná ružová vyniká, čierna by bola naozaj pre mňa v tomto smere príliš klasická a ružová ma presne vystihuje. taktiež to ešte uchováva posledné spomienky z leta.
      ale pravdaže, tmavšia by tiež nebola zlá ;)

      Odstrániť
    2. I takhle se mi to líbí, ale třeba s tmavšíma by to nebylo špatné, ale i takhle se mi to líbí :)

      Odstrániť
  3. Jee, to je srandovni, jak mame na Unii ty prispevky pod sebou ve stejne bunde :D Moc ti slusi k te kosili, vypada to super;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som na to už pozerala a je to veľmi milé ;)
      aspoň je vidieť ako jedna bunda môže vyzerať na viacerých ľuďoch a nie vždy je rovnaká. taktiež je to znamenie toho, že je naozaj super a človek si ju ľahko zamiluje.
      a ďakujem.

      Odstrániť
  4. Ja mam klasicke cierne vansy, ale tie tvoje som este nikde nevidela a asi som sa do nich zamilovala. Dokonale!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásna, a super kabelka, z kadial ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, a je taká noname z nejakého obchodu v chorvátsku ;)

      Odstrániť
  6. Love you in those Vans!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aaa to je strašně super outfit a ty vansky jsou krásnýý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kosile je fakt super, tato fialova ti hrozne slusi ;) Jdu mrknout na tumblr ;)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)