pondelok 9. júla 2012

Tunic Dress



tunic dress New Yorker, bag Aldo, sandals Topshop, earrings H&M, bracelet Lindex

Už sa blížim k tomu, že nosím najradšej šaty. Tieto tunikové sú z toho najpríjemnejšieho materiálu aký si viete na horúce dni predstaviť.
Opätky zasa naopak, vôbec teraz nenosím, i keď by som veľmi chcela. Vždy si ich aj nachystám, ale potom to skonči vždy inak. V teplých dňoch uprednostňujem naozaj pohodlnú obuv v ktorej môžem veselo kráčať.
No a ak by niekomu bola stále zima, odporúčam sadnúť na rozžhavený asfalt na parkovisku. Zvyčajne to nerobím, ale čo by som pre Vás neurobila, že áno. Ešte keby neišli oproti mne autá.

Tieto dni riešim dovolenku, prax,všetko možné no a stále mi chýba to odpočívanie na trávičke a chytanie nejakej béžovej farby na moju pokožku. I keď už dlhšie neriešim to, že som i v lete biela, zvykla som si a skôr sa snažím o to aby moja pleť bola zdravá a čistá, nie iba uškvarená. Nebolo mi to od prírody dané, tak prečo to nútiť!
Čo vy na to? Snažíte sa byť čo najviac opálení, alebo to nechávate na prírodu?

Julianna



10 komentárov:

  1. Tie sandále sú super a pristane ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sú veľmi pekné,mám rada takýto štýl :) pripomína dovolenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechávám to tak, jak to vyjde. Cíleně se moc neopaluju, i když bych chtěla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná tunička, ale asi bych dala jinou kabelku :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vau, ako krasne sa odrazaju okuliare farebne presne k tunike, od hlavy az po paty si krasne zladena, pekny uces, nausnicky su nadherne, sandalky nezne, posobi to velmi prijemne v tomto teplom pocasi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. co sa tyka opalovania tak som od toho akosi upustila... pri tyhto teplotach mam pocit ze ma opali aj v izbe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som biela tiež, veľa známych si zo mňa uťahuje, že majiteľka vápeniek a pod., ja neriešim, neznášam opaľovať sa, a čo veď aj v hollywoode letí porcelán :D btw krásna tunika,vyzerá tak pohodlne, aj keď ja by som si pod ňu čosi dala, lebo keď zafúka vietor...:)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)