sobota 7. júla 2012

My boyfriend loves his white cars.


t-shirt Zara, scarf and boyfriend jeans shorts New Yorker, bracelet Stradivarius, flats River Island, belt Asos

V názve je zakomponované všetko z môjho outfitu.
Je to tak ja a môj priateľ sme milovníkmi áut a baggy jeansov.
Boyfriend jeansy som dlho chcela, ale žiadne mi nesadli tak ako by som si priala. Nakoniec som našla v zľave v New Yorkeri tieto krátke. Úplne mi vyhovujú a som z nich nadšená.
Taktiež som tam našla aj šatku alá Prada, ktorú môžem kombinovať so všetkými jednoduchými, mintovými a fialovými topmi, ktoré som si za poslednú dobu nakúpila.
Je veľká, vzdušná a má autíčka, čo viac si priať. Možno už iba jedno to pastelové auto z nej.
No a top ste mohli vidieť v minulom príspevku.
Všetko som doplnila leopardom, nech je aspoň trochu niečo výraznejšej farby.

Dnešný deň je ako stvorený tráviť ho celý deň v bazéne s chladeným drinkom, opäť. Väčšine určite už toto počasie začína liezť hore krkom, ale úprimne radšej teplo než sneh.
Prajem krásny, slnečný víkend, užite si ho najlepšie ako viete!

Julianna

13 komentárov:

  1. love the color of this outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten šátek je rozkošnej, úžasný barvy!
    a bazén Ti závidím, tady to bouří, takže si zalehnu se zeleným čajem a sims :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten šál! new yorker? achjo! ten asi musím mít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslela jsem nejdřív, že je ta šála opravdu od Prady, jinak moc pěkný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten šátek je překrásný! Jak z Pomády! :D

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Haha ta šála je nejúžasnějši! A z NYeru, to jo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám podobné nie kraťasy ale šortky ešte z minulého roku,keď som si ich obliekla na seba prvýkrát toto leto tak som si v tom pripadala ako keby boli o číslo väčšie pritom je to moja veľkosť,preto som hľadala inšpiráciu ako ich nosiť bez toho aby som sa v nich cítila blbo ..myslím si že aj ty si zvolila dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ked som bola naposledy v NY-eri tiez som ju mala v rukach:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Satka je superska ako aj cely outfit a tvoje vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. máš tu úplne perfektné vlasy!
    a tá šatka! zaľúbila som sa do nej :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)