piatok 18. novembra 2011

Bubble and blue.




Bublina sa nafukovala a nafukovala až praskla, kusy ktoré po nej zostali sa dosť rýchlo rozoberali.

Reč je o včerajšom uvedení kolekcie Versace for H&M. Vstávala som ráno, nie moc skoro, ale stačilo, cesta mi trvala cca hodinku. Hmla, padanie hmly, námrazy, chlad to všetko to sprevádzalo. Prišla som tam o pol deviatej, dostala modrú pásku a čakala do 11.00. Asi som prišla neskoro, ale nezažila som nejakú extra tlačenku, alebo čo, skoro pohoda. Toast v mekáči, arteterapia na stole, celkom normálne ráno. A potom to prišlo, pól jedenástej, tak teda poďme, postavili sme sa do rady a čakali na zvonček. Úprimne cítila som sa ako keby išli ovečky vypustiť na pašu, ale teda neberme to vážne. Vykročila som si k môjmu vyhliadnutému kúsku, vzala a išla zobrať do pánskeho ďalší, zaplatila a koniec. Je po bubline. som rada, že som to nemusela zažívať v Londýne, alebo v nejakom Dubaji, kde sa vraj kolekcie vypredali behom pól hodinky.
Na sebe som mala svetrík, ktorý som si kúpila v detskom H&M, čierne nohavice a pohodlné
šedé topánky z F&F.Teším sa ako budem nosiť ten svetrík k nejakým šatom a opätkom.

Julianna

19 komentárov:

  1. Tem svetr je skvělý.Ta barva je bombová.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasny svetrik a krasny outfit..velmi jednoduchy a krasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluji tyto svetry, musím takový mít! :D

    http://michellecakova.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páči sa mi, že má ten sveter taký metalický odlesk :)
    a čo si si kúpila?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, po tomto svetríku z detského HM pokukujem už dlhšiu dobu. Je to skvost! A čo si kúpila z Versáčeho? .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. like the mix of your nail polish and the sweater's color

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ohh, už sa teším na tvoje úlovky :)
    no a svetrík je krásny :)
    www.ourfashiondiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten svetrík je fakt pekný, neverím tomu ale nejak sami začali konečne páčiť metalické veci :D a na Versace som bola aj ja...to s tým zvončekom bola srnada :D dúfam že ukážeš čo si si kúpila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Svetřík má fakt úžasnou barvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten svetr je boží! z dětského jo? wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bože úplne ma ten sveter zhypnotizoval...musím ho mať! :D

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)