sobota 7. júna 2014

tip na sobotu + víťazi giveaway




Dnes je naozaj krásne sobotné ráno a ja mám už celkom letnú náladu (áno preto tie dlhé nohavice). Tak som (aspoň na pár minút) opustila čiernu a vrhla sa na tmavú modrú. To je celkom námornícke, no a to je celkom letné, nie?
Do týchto topánok som zamilovaná už dávnejšie.
Je to presne ten druh topánok, ktoré by ste si nemali kupovať za:
a) ak máte nohu väčšiu ako 35 (čo ja áno) 
b) ak nechcete aby vaša noha vyzerala tak na 42
Hej, majú taký ten babkovský 4 centimetrový opätok. Ale!!
a) chcem ich, lebo tá mašlička je rozkošná a oživí vo mne tú ženu (alebo sa ju snaží pohľadať) 
b) zvládnem v nich jazdu na bicykli, aj utekať na autobus 
c) potrebujem aspoň jeden elegantný pár medzi tenisky na horúce letné noci 
No a k tomu si poprosím rovno tie nohavice a pravdaže ich ako správny námorník zrolujem. A podprsenku s tými tenkými ramienkami (alebo si takú ušijem?). Tento mesiac budem skromná, nič viac nechcem (zatiaľ).
botičky sú Zara; bra je COS a nohavice H&M




A Dove sprcháče letia domov k slečne Pavlíne, Ivane a Mariji, tak čoskoro.




prajem vám krásnu sobotu, my dnes budeme pilne ako včeličky
julianna

2 komentáre:

  1. No jo, s tymi botickami mas naprostu pravdu :) Mozno raz najdeme take, v ktorych noha nebude vyzerat akoby bola 42 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie topánky sú super kjút - kašľať na veľkosť! :D o podprsenke nehovoriac ♥

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)