streda 4. júna 2014

black widow






top /top/ Cubus (secondhand); sukňa /skirt/ ďakujem babičko!; tenisky /sneakers/ DCshoes; taška /bag/ H&M;


Fyzicky sa mením na toho pavúka, čiernu vdovu. Čierne bruško (červený detail, wéj tenisky!)  a nejaké tie ruky a nohy. No taktiež som celkom plachá, takže keď mi niekto nabúra moju sieť, ukryjem sa. No viem aj zabíjať, minimálne to čo vždy nechcem ani zabiť, ale tak to je.
A tiež celkom sedí aj #blackwidow od Iggy Azalea. hahaha.... fak jea
Môj šatník je celkom jednoduchý, nejaké nohavice, rifle, krátke i tie dlhšie, topy, už sa vyhýbam nejakým komplikovaným veciam, ktoré mi nesedia, aj povahovo.... Tak som sa rozhodla to oživiť o nejaké sukne, napríklad táto z fotiek, alebo tá druhá čierna, ktorú vám ukážem nabudúce.
Čipka u mňa nie je zastúpená skoro vôbec, ale tento top má takú inú čipku, je voľnejší a to znesiem. Doplnila som to teniskami, jasné, opätky by boli lepšie. Ale mám to tak rada, nabudúce si dám rifle mojej obeti a k tomu opätky. Keď sukňa či šaty, tak tenisky.

prajem vám pekné dni, konečne mám práce ako tak v konečnom štádiu a môžem si užívat trochu slniečka a zabiehať sa do nových povinností, ale o tom inokedy
julianna




btw.ešte stále frčí giveaway o DOVE sprcháčik TU
       ešte stále predávam enjaké veci na FB TU 



6 komentárov:

  1. Mne sa to nepaci..... tie kusky nie su same o sebe zle az na suknu ale dokopy je to az moc zmes stylov.... topanky au sportove kabelka je taka elegnantna alebo na kazdodenne nosnie... chapem ze si asi chcla vytvorit kontrast ale dnes sa to jednoducho nepodarilo.. :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chápem, čo chceš povedať, ale tak mne nejde ani nejako špeciálne o vytváranie kontrastov, skôr mi ide o prejav osobnosti. nebaví ma vytvárať módne outfity bez duše, chcem aby to čo si obliekam ohovorilo o tom kto som...takže je ok, že veľa ľudí by si dalo k tomu menšiu kabelku, tenisky by vymenili za nejaké opätky, ale to by som už nebola ja, toto je tak ako sa to mne páči, ako sa v tom dobre cítim ;)
      ale ďakujem za vyjadrenie názoru, vôbec to neberiem zle, ja mám rada aj negatívne reakcie, veď o tom to je, nie sme všetci rovnakí a lepšie je vyjadriť si názor ako mlčať ;) a ďalšia vec, to nie je o tom, že neviem prijať negatívnu kritiku, ale o tom, že fakt mi už ani tak nejde o to tvoriť niečo na základe módnych prvkov, ale tvoriť nejaký koncept.

      prajem pekný deň a ďakujem

      Odstrániť
  2. mne sa to velmi paci, je to presne tvoj styl a mne sa prave lubi, ze to nie je nudne. s podpatkami by to naozaj nudne bolo.

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)