streda 16. októbra 2013

red tartan


sweater: Zara; skirt,trenchcoat: New Yorker; bag, boots: Topshop


Fotky pochádzajú z pondelka. Bolo to nádherné pondelkové popoludnie a my sme prechádzali cez mesto zo školy (yeah, prax v 5B!) do školy (to už som sa učila ja).
Aby som teda mala silný efekt pani učiteľky nahodila som károvanú (tartanovú, kockovanú a ako len chcete) sukňu. K nej som pridala v rovnakej farbe svetrík, ktorý absolútne nenosím, ale čo nebolo, už je.
S tartanovým vzorom to mám rovnako, konečne si ho užívam a červenú farbu tiež.
Ako sa vám inak páči tento vzor? Ako píšem, nehľadiac na trendy, ja som sa v ňom konečne mohla nájsť.
A inak niečo k jesenným trendom od slovenských blogerov nájdete na STAJL.SK, takže klik sem.


Prajem krásny zvyšok týždňa.
Julianna

5 komentárov:

  1. outfit podle meho gusta!! moc se mi libi
    pozdravy z milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeras suepr!
    ja nemám velmi v láske veľké kocky, ked sú také malé tak OK, no samozrejme ked to vie niekto nostiť tak aj kocky mozu vyzerat skvele :)
    čo sa týka vzoru tartan ten sa mi páči na saku

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherné fotky :)) a ty tiež :)
    http://fashionlifebyelle.blogspot.sk/2013/10/outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)