streda 18. septembra 2013

white & purple


t-shirt: DIY; jeans shorts: New Yorker; belt, flip-flops: H&M; bag: Asos



Prvý krát som si na dovolenku nevzala ani jedny topánky s opätkom, a dobre som spravila. Dovolenka je pre mňa dovolenka aj od každodenných stereotypov. Nikdy si nedávam džem na raňajky a na dovolenke to bola dokonca aj čokoláda na pečivo. Dovolenka je pre mňa znak pohodlia, ničnerobenia, flákania sa, ale aj objavovania či už stratených uličiek, alebo iných vecí stratených.
Biele tričko s nápisom je v pohode, džínsové šortky sú v pohode a pár farieb do toho je v pohode. Proste pohoda v pohode. A všetky basic kúsky sú v pohode. A nie, nesnažím sa si vnútiť, že to je v pohode. Trošku zmätok aj sama v sebe. Mám to rada.
Fotky pochádzajú z prístavu v Meduline, navštívili sme ho až posledný deň. Je to také väčšinou rušné miesto v centre, pešia zóna a kopec ľudí. Ale je to krásne miesto, ako celé to mesto.
Nabudúce viac tichého a romantického miesta.

Pekný deň
Julianna

8 komentárov:

  1. a Ty si tiež celá v pohode :)
    o tom dovolenka je! presne si to vystihla, o neriešení bežných problémov a neriadení sa bežných pravidiel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oh tam som bola aj ja, krásne mestečko:)

    http://smokosmoko.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ah jemine :(zase tu placem, ze ja pri mori nebola :'(
    krasne fotky!
    hihi, a ja vzdy heels musim mat!! bo by ma na vecernej prechadzke niekto zasliapol :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem tvoje fotografie, kvalita aj úprava je stále lepšia, krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tieto dovolenkové fotes mám najradšej, hlavne keď sú lode v pozadí. neviem prečo, asi mám nejakú úchylku na lode. a ako hovoríš, dovolenka bez opätkov je fajn dovolenka, ja som si tiež nič nebrala do ameriky..a ani neľutujem. nebolo veľa príležitostí na nosenie opätkov:D

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)