streda 22. februára 2012

Snake!


boots coat Topshop, dress NewYorker, silver cuff H&M, black silver bracelet Asos, bag ?

Moje nové topánky, tak dlho som na ne čakala, teda dlhšie než zvyčajne. Ale sú konečne doma, pohodlné, hadie topánky. Takto jeden hadí prvok sa mi páči, možno ešte aj s hadiou kabelkou by to nevyzeralo zle.
Kožušinku moc na kabáte skoro vôbec nenosím, nepríde mi ako nosenie na každý deň 
Pôvodne som sa tešila, že budem mať fotky na slniečku, no ale slniečko zapadalo tak fotky boli jemne, divne osvetlené, tak sme prešli za roh.
Dnes som normálne cítila vo vzduchu jar,to slniečko, už aj príjemné teplo. Možno sa mi to len zdálo v tom teplúčkom kabáte. Ale aj tak, už by mala začať.
Nachádzame sa v strede týždňa, takže to už musíme vydržať. Prajem Vám príjemné zostávajúce dni do víkendu!


Julianna

28 komentárov:

  1. topánky sú uchvatné ♥
    ja zdielam tvoj názor jeden hadí doplnok stačí
    inak práve mam nanechtoch rovnaký lak ako ty (ale inú značku ) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak
      http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/02/favourite-bloggers-juliette-fashion.html
      :)

      Odstrániť
    2. ďakujem moc, už som ti aj do komentáru napísala, že veľmi moc ďakujem a vééľmi am to potešilo, si naozaj zlatá.

      Odstrániť
  2. Hadí vzory teda moc v lásce nemam ale na těch botech vypadá skvěle! a dobře zkombinováné v outfitu ještě líp :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ho moc nemusela, ale raz prišla spolužiačka v legínach hadích, ona to vie tiež dosť dobre kombinovať, takže som z toho vôbec nemala pocit, že je to niečo hadie. V malých množstvách je to podla mňa naozaj fajn.

      Odstrániť
  3. Boty jsou skvělé! Stejně tak barvu laku na nehty:) Také jsem dneska cítila jaro a bylo krásně teplo i v rozeplém kabátu, tak jsem se vybavila už jarními botami:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný botky a vůbec ti to moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. TIE TOPANKY!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAJLEPSIE CO SOM VIDELA ZA POSLEDNU DOBU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow tak ty jsou peckový! Jsi dobrá, že v nich zvládneš chodit!!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže sú úplne pohodlné, žiadna extra výška i keď to tak možno pôsobí, žiadne si neodvážim dať do školy, lebo sa väčšinou ponáhľam, ale s nimi to zvládam :)
      ďakujem.

      Odstrániť
  7. Moc ti to sluší! Ty boty jsou peckovní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie boty!!!! wow!
    a presne ten istý náramok z asosu som si chcela objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak tie topánky sú neskutočné!bože baby jak ja vám závidím, že môžete nosiť také vysoké podpätky!ja by som sa s nimi asi ani do dverí nezmestila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som akurát priemerne vysoká, teda ani hore, ani dole. Ale pri priateľovi si prídem ako keby som mala dva metre :)
      Ja aj kamarátke vravím nech kašle na dvere, opätky sú super :)

      Odstrániť
  10. very cool outfit and love your shoes !!!

    http://fashionblends.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hi dear! You have a great style!
    I just saw photos of you on other blog!
    Greetings from Spain!
    xoxo
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadáš skvěle a boty jsou fakt úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veľmi pekné boty, pristanú ti:) takéto opätky su najlepšíe, vyzerajú efektne a sú aj pohodlnejšie ako ihličky!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. kebyze sem nepises po slovensky tak ani neverim ze niekto zo Slovenska moze mat taky superacky styl!:)
    si uzasna

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Nádherné fotky, ten kabátek s kožíškovým límcem je parádní, moc se mi na tobě líbí :) A modré nehtíky jsou prostě úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásna si ako vždy :) a tie boty naj :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)