nedeľa 19. februára 2012

Black and black and black, again.

Pôvodne som to chcela nazvať pohodlné, lebo aj tak sa to dá nazvať. Jedny aj druhé sú, len tie opätkové nie moc vhodné na šoférovanie, teda pokiaľ máte automat ok. Stále som verná čiernej, neón, pastel, to všetko áno, ale čierna, je čierna. 
A aj ten neón a pastel vyzerá dobre s čiernou, viete decentne niekde niečo len tak "dofrknúť".  


Už som ich raz držala v ruke a vrátila naspäť. Potom tie moje biker boots F&F (akože) začali strácať tvar, i farbu. Musela som ich niečim nahradiť, jasné oboje sú v niečom inom dobré, tam tie sú fakt pohodlné, ale s vodou sa nekamarátia. No tieto sú iná pesnička, gumáky, skvelé gumáky! Voda je všade, snehová "brečka" je všade, veru a tieto gumáky odolávajú! Včera som ich testovala na koncerte, šli sme peši, naozaj dlho a naozaj po mokrom, dnes som ich testovala, po mlákach a tak. Gumákom som odolávala, možno aj ten klasický tvar ma trochu odlákal (no dobre, ružové Hunter sú iná kapitola). Nájdete ich v Gate.


Najskôr som chcela tieto isté len v čiernom, ale ja chcem toho veľa. Keď som zbadala tieto už som si ich nenechala ujsť. Naozaj sú pohodlné, najskôr som si to ale overila u Veroniky , ktorá ich má v čiernej a neklamala. I keď jediné čo mi vadí je materiál, useň. Ta bledá sa zašpiní asi hneď druhý krát keď s nimi niekde vykročím. Ak máte niekto dobré rady ako sa starať o useň, čo robiť aby sa nezašpinila sem s nimi, budem naozaj rada. Teším sa na moment keď si k ním oblečiem šaty a nebude mi zima. Asos.


Najväčšia radosť je keď spravíte šťastnými druhých, naozaj. Včera som zažila po dlhej dobe pekný večer s kamarátkou, ktorú som nevidela skoro sto rokov a veľmi rada som ju videla šťastnú. Aj Vy ostatní, nerobte si vrásky, usmievajte sa a radujte naplno keď môžete. Pekný večer!


Julianna

17 komentárov:

  1. ty boty na podpadku jsou skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyjo,tak ty ruzove jsou fakt huste! boziii

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gumáky si na mě nepřišly, i když jsem si už několikrát řekla, co bych za ně teď dala :) Ale ty druhé botky, jsou krásné, v černé bych je brala hned. Nesmíš v nich chodit v bahně no :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež stále uvažovala či, áno a či nie. No teraz je to naozaj nutnosť. No naozaj jedine v naprostom suchu!

      Odstrániť
  4. ty druhe botky jsou naprosto cute

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, tie svetloružové! krásne :)
    a k tomu semišu, mám jedny svetločervené a na jednej párty mi po nich poskákali snáď všetci- mne sa oplatilo ich vyčistiť tak, že som použila gumu na gumovanie na fľaky a potom som ich jemne kefkou vyčistila s mydlovou vodou a voilá, sú také, ako predtým :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no uvidíme, ja len dúfam, že žiadne triky nebudem musieť vymýšľať.
      ďakujem.

      Odstrániť
  6. Boty jsou parádní!! A já se už nemůžu dočkat až člověk na sebe vezme jen šaty s converskama a bude mu fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Presne na tieto gumáky si brúsim zuby :D Neukážeš nám ich na nohách? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Obojí absolutně úžasné. x) ty z gate mám taky doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie ružové sú úplne úžasné! <3 pripomínajú mi čokoládu Geisha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. obidvoje sú pekné :) na tie gumáky z Gatu som pozerala aj ja, sú dobré že na prvý pohlad ani nevyzerajú ako gumáky...a lodičky tiež velmi pekné, aj ked máš pravdu že sa asi rýchlo zašpinia - tá farba je proste krásna :)
    http://arainbowswan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie ruzove vypadaju skvele..este obrazo zpreduuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. nádehrne boty, hlavne tie druhé su najkrásnejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)