sobota 23. apríla 2011

Mint, again



Neviem prečo sa vždy postavím špičkami k sebe.
Táto mintová farba vôbec nieje moja favoritka, tak naozaj neviem prečo stále po nej v šatníku idem.
Včera sme boli na výlete. Krásne počasie, veľa chodenia po obchodoch.
Zo sebou som si odniesla veci, ktoré som naozaj iba potrebovala. Sandále, okuliare... V Zare som si išla oči vyočiť pri všetkých tých krásnych, farebných veciach. No odolala som. O dva týždne odchádzam do Paríža a príde mi zbytočné nakupovať veci o sto šesť.







top Lindex, leggins New Yorker, rings H&M, bracelet Stradivarius, shoes ?, bag Zara




Prajem Vám krásny víkend, sviatky 
Julianna 

14 komentárov:

  1. jou Eurovea:) tam sam dobre sedí na tom trávničku:))
    fešnie boty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to, líbí se mi ta halenka. Je to pěkné místio. Kde je to? :)
    A tu Paříž ti teda závidím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne náramky :) joj, ten Paríž Ti závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o dva týždne do Paríža? woooow ;-))
    super košieľka!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja tiež zbožňujem tú farbu :D ! je úplne skvelá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :))) máš krásnu farbu laku na nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. strasne moc ti to slusi :)
    krasna kabelka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne topánočky... a náhodou, mne sa táto mint farba páči :) a ten Paríž? Závidíííím!!Neskutočne!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sluší ti to, i ta mint barva je podlě mě super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. love your shoes! xoxo

    www.my-life-is-untitled.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. palec (rozhodne!) hore :) a boty najviac

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta blúzka ma naozaj krasnu farbu, a hodí sa ti :) wow a Pariž si uži , ja ked som tam bola bolo naozaj super :))

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)