štvrtok 28. apríla 2011

favorite things for this week



Červený mám už dlhšie no a teraz som si kúpila ružový. Som spokojná s farbou aj s cenou. Najskôr ma zaujal obal (áno nesúď knihu podla obalu) , ale potom vôňa, farba a cena. Och, áno nieje to rúž YSL, ale zatiaľ stačí. Essence opäť nesklamal.



Všetky ružové laky, ktoré som mala doteraz boli buď tmavé, bledé , alebo krikľavé. Tento je jemný, farba je presne ,,Bárbí´´ , takú som chcela! Môj prvý lak H&M a je supíš!


No a na koniec prstene, ktoré teraz nosím najradšej. Fialový v strede skvele ladí s ružovým lakom. Z ľavej strany H&M a vpravo Lindex.



Verím, že zajtra.
Dobrú noc
Julianna

13 komentárov:

  1. rúže sú krásne, a ten lak na nechty má síce super farbu, ale laky z HM presne tohoto tvaru a typu mám dva a strašne rýchlo sa mi šúpu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty rtěnky mám taky. :) Ten lak vypadá fakt dobře, super barbí barva! A prstýnky jsou taky pěkné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. asi ten lak vyskúšam... :) dúfam, že aj dlho vydrží, lebo mne sa vždy laky strašne rýchlo zošúpu :/
    ten fialový prsteň je brutálny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. all stuff are great! I love colors of lipstick and nail polish and rings, so stunning! greetings :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ooch mne bohužiaľ tie rúže nesedia :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great :) I love colors of nail polish, and like rings H&M :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. áno slečny ten lak je tak každý deň si prelakovať nechty,ale tá farba je taká skvelá , že kašlem na to :)

    Thanks all ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak ten lak vyzera skvele...chcem chcem chcem!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie laky od hmka majú všetky také krásne jemnučké farby. Mne sa páči od nich aj ten modrý

    OdpovedaťOdstrániť
  10. líbí se mi barvička rtěnek a laků :) a ty prsteny jsou taky supr =)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krasny farba laku, super drzia tie z HMka
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. růžová rtěnka vypadá úžasně

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)