sobota 23. augusta 2014

asymmetric skirt










sveter Mango
sukňa New Yorker
tenisky DC
taška Tally Weijl
naušnice Iam


Po celom neskutočnom týždni je víkend, konečne! V podstate zasa nič plánované nestíham.
Dnes sme si dali zábavnú cestu domov, a ja som pohodlne zvolila tenisky (ako inak) a sukňu, ktorú som našla za 3€, nie príliš krátka a pekne asymetrická. A inak mám nové naušnice, ďalšie s kombináciou perličiek, juchú!
Presťahovala som si väčšinu, teda skoro všetky letné veci a nechtiac prenášam už tie na chladnejšie dni. Celkom mi toto počasie vyhovuje. Vo svetri a sukni je ok, plstený klobúk už tiež vytiahnutý a bordová s fialovou tiež už v šatníku. No pravdepodobne mi začína toto príjemne počasie vyhovovať.
Tak veselo noste sukne, a nenechajte sa odradiť chladnejším počasím (pravdaže s mierou a so zdravým rozumom).

pekný deň prajem
julianna


2 komentáre:

  1. ten svetr a sukně a délka vlasů <3 krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahh, strašně krásné. Ten svetr je úžasný a nejspíš mám stejnou kabelku :)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)