nedeľa 27. apríla 2014

singing in the rain






sako /blazer/ Kookai (secondhand); svetrík /jumper/ New Yorker; rifle /jeans/ Gate + DIY; opasok, taška /belt, bag/ H&M; čiapka /knitted bobble hat/ Forever21


Vždy keď prší a mám náladu tak si jemne zaspievam túto pesničku. Najradšej ju mám v tomto podaní >>> sem. 
Nahodila som čiapku, mala som taký pocit (asi to bolo tou hmlou a čierňavou všade vôkol), že bude pršať. A už mi celkom nevadia ani tie zmeny počasia. Inak, lepšie čiapka, ako dáždnik, ktorý vie všetko a hlavne dobre zavadzať.
Áno, opäť v teniskách. Ale kedže trochu toho chladnejšieho počasia, tak som sukničky a botičky nechala na inokedy a prevetrala som šatník môjmu fiktívnemu priateľovi.
Proste som mu vzala nohavice (ktoré si pravdepodobne niekde roztrhal, hm..žeby preliezal plot alebo ho pes obťažoval??!!), trochu vyhrnula, lebo predsa len je o kúsok vyšší ako ja. Svetrík je tiež z jeho šatníka, ktorý sa proste v obchode za 2€ nemohol nechať. No a sako svojou dĺžkou tiež presahuje čisto ženské formy a milujem ho najviac, k čomukoľvek a kedykoľvek.
Pôvodne som chcela k tomu hodiť opätky, ale keď už, tak už.
Včera sme boli pozrieť Eleonóru, lakovala nechty pred SNG, neboli ste si niekto pre umelecké dielo na nechty??? Ja som bohužiaľ nevyfasovala žiadne, ale dúfam, že čoskoro bude náprava!
a viem fotky sú trochu vytrasené, ale ja mám proste v sebe rušič zaostrovania


čoskoro, fit a v plnom nasadení!
julianna

8 komentárov:

  1. Nevím, jestli na tom něco je nebo se mi to zdá, ale mají všechny boyfriendy nohavice do O? :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno aj tým ako povykrúcano stojím, kedže ani na jednej fote nestojím nejako extra rovno, je mi to strašne neprirodzené stáť rovno ako sviečka :)
      a ďalšia vec je to, že majú voľnejší sed a nižšie sa zužujú takže tam vzniká nejaká "optická ilúzia" vytvorená strihom nohavíc, k tomu sú ešte aj kratšie....

      Odstrániť
  2. tu jsi nejvíc kočka a ta baby pink je nádherná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super gate, by som aj ja potrebovala nejaké také. síce mne sa tie roztrhance moc nepáčia, ale ten strih- veľmi dobrý. ešte musím pochváliť aj opasok!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, hlavne kabelka a jeansy sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)