piatok 28. marca 2014

new day






bunda /jacket/ Mango; košeľa /shirt/ H&M; sukňa /skirt/ New Yorker; taška, tenisky /bag, sneakers/ ????;

To, čo je pre vás správne si uvedomíte až po dlhšej dobe, proste niekedy má človek na očiach nie len ružové okuliare, ale aj klapky, cez ktoré nevidí.
Bohužiaľ, pravá tvár každého sa ukáže až keď naozaj potrebujeme objatie a počuť pekné slová, preto som rada, že v týchto chvíľach sa ukázali praví kamaráti a pomohli mi vtedy keď bolo treba. Diamanty navždy. Väčšinou nerada prezentujem svoje city, nie to ešte verejne, ale mám pocit, že nejako som to musela zo seba dostať von aj takýmto spôsobom.
Takže, už bude všetko iba lepšie, dokonca dnes bez čiernej na sebe! To je určite krok k lepšiemu.
Na sebe mám novú koženkovú (rozumej totálne umelú, gumenú) sukňu, ktorá si ma získala výšivkou na spodnej časti a ružové trblietavé tenisky. Košele teraz najradšej nosím presne takto, pod sako, pod bundičku na nejaké jemné tričko.
Včerajší deň bol naozaj dokonalý, aj keď som nespravila žiadny shopping, dali sme všetko po čom moje srdce túžilo, aj ten dortík, dokonca aj vo večernej hodine vínko, ktoré aj minerálkou môže byť v takej spoločnosti.

A dúfam, že už to tu nebude také striedme, ale naozaj mám pocit, že som mala nejaký hlboký zimný spánok, takže hello Jar!


majte najkrajší víkend, my berieme bicykle a pôjdeme brázdiť uličky zachytávajúc slnečné lúče
julianna




update: kedže už dlhšie mi vŕta v hlave myšlienka o väčšom sprístupnení môjho blogu verejnosti od dnes /sobotňajšie ráno, 29.3./ fungujem už aj na Facebooku. takže, môj osobný profil, cez ktorý ste ma mohli odoberať e už fuč a fungujem iba takto. takže hello nová éra na sociálnej sieti!
https://www.facebook.com/juliannaivicicfashionblog

12 komentárov:

  1. Tenisky sú super.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waaw. táto kombinácia všetkého je skvelá :) a som na tom rovnako. tiež nejako extra nedávam všetky svoje city najavo, všetkým pred oči, ale niekedy je potrebné sa niekomu zveriť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím říct, že ta bunda je perfektní a šíleně se mi líbí i ty růžové tenisky :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/new-in-march-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej tieto fotky sú ozaj super! :) strašne pekné farby si zladila :) a ružové tenisky som vždy chcela ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit, prepracovaný do detailov! Super! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. OH WOW JULI SKIRT AND SOCKLESS SNEAKERS ARE SO SEXY AND YOU LOOK VERY GREAT ON THEM I LOOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIIIT OOOOOOOHHH MYYYYYYY GOOOOOOOOOOOD I AM ABOUT TO EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEE!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)