sobota 22. februára 2014

smart bag






kabát /coat/ Zara; džínsy, kabelka /jeans/ H&M; svetrík /sweater/ New Yorker; topánky /boots/ Topshop šatka /scarf/ secondhand



Fotky zo sobotňajšieho rána. Na to, že som spala pár hodín je to dosť dobre.
Konečne sme si s Eleonórou užili spoločný víkend, popařili, ponakupovali zeleninu, pofotili a uzavreli sme debatu, koho prvého zabiť na opustenom ostrove. Pravdaže, aj na to máme pádny dôvod.
Na mne som oprášila moju milú black a hodila super šatku, ku ktorej som mala už na pokladni aj krásne, predĺžené, šedé sako, bohužiaľ som si to na poslednú chvíľu rozmyslela a teraz to ľutujem. Kabelku milujem a uvažujem, že si ju kúpim aj v púdrovej farbe. Je pevná, zmestí sa do nej všetko a má taký chic tvar ;)
Mám taký divný pocit nedele, dve hodiny spánku a zabitý, lenivý celý deň, aj za oknom sa to tvári všelijako. Ale aj tak sa mi táto zima či jar (neviete niekto aké máme obdobie???) páči.


užite si víkend
julianna

10 komentárov:

  1. mne sa tá taška veľmi veľmi veľmi páči vo svetlo modrej, ale 40€ je na môj vkus trochu moc :) tajne dúfam, že nikomu sa taká farba páčiť nebude a časom zlacnie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, inak tá modrá, to je čisté nebo. akože neviem si ju predstaviť kombinovať, v mojom prípade by som zas chodila celá v čiernom :) ale tá púdrová tá je ňuňu.
      ale tiež by mohla ísť do zliav, všetci nech kupujú túto čiernu, tá je super! :)

      Odstrániť
  2. Napriek kratkemu spanku sa mi zdas taka vysmiata a uvolnena :) Skoda toho sedeho saka, aj jaby som lutovala....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď je správna spoločnosť, ani spánok nemusí byť :)

      Odstrániť
  3. pink hair! <3

    super outfit a opět ty skvělé boty! love them

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takže si ma práve definitívne presvedčila, že tá bledohnedoplavomedovooriešková
    by sa ti hodila viac ako tá tvoja obľúbená blonďavá.....:))...sorrítko...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že bledohnedoplavomedovooriešková je myšacia farba a mne sa nehodí. ale uvidím, čo časom vznikne z tejto mojej neidentifikovateľnej farby vlasov, no a čo potom s tým.

      Odstrániť
  5. takhle už trochu vymytá ta barva z vlasů se mi neskutečně líbí, vypadá to skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)