sobota 25. januára 2014

pracovisko



Takže takto som si na seba uplietla bič, opäť.
V podstate je to dôvod, prečo keď je vonku krásne nefotím outfity, moje krásne červené /rozumej - už vypraté ružové/ vlasy.
Nemám čo robiť, tak si vyšívam pólcentimetrovéštvorčeky, pijem čaj a silne kódujeme do jednej v noci. Určitetoniknevylúštiachtienašešifry.
Už som trochu vyši/nu//tá.
No keď pracujem, potrebujeme okolo seba poriadok, najskôr upracem celý dom a potom pracujem. No a v závere, ak nejaký nastane, nestíham. Takže držte mi palce, ja len dúfam, že to nebude moje celoživotné dielo.
Oprášila som v priečinku Lanu a počúvam už druhý deň. Tu tú >>> ♫

prajem pekný víkend
julianna

4 komentáre:

  1. náhodou, na mňa to pôsobí veľmi príjemne a upokojujúco, ale tak možno zdanie klame :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa zda uz si na ceste k dokonceniu.. linia, ktora hravo prerasta do vacsieho celku storcekov... :) som zvedava, co z toho zide..potom sa podel, ak to dokoncis :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi to páči :)

    www.artjournalstories.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, obdivuju tvoji trpelivost :) A jsem zvedava na finalni vysledek ;) P.S. S uklizenim to mam stejne ;)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)