piatok 20. decembra 2013

urban market_02







Konečne som sa dostala k tomu, aby som prihodila nejaké info o tom, čo sa mi podarilo nastajlovať na urban markete.
Už od začiatku som vedela, že šedá, alebo čierna musí byť, to, že som spojila tieto dve farby bolo len plus. Teda, ja som bola spokojná určite ;)
Už v úvode som si povedala, že by som bola rada keby mi to pripomínalo nejaký moment, zážitok... No jó, tá prechádzka.
Takže celé to odkazuje na nočnú prechádzku okolo jazera, toď tá čierna a toď tie legíny od youngprimitive, ktoré sú akože hladina jazera v noci. Na tie som nadpojila kabelku do ruky od Sea Panda, ktorá bola úplne dokonalá a keby boli ešte jedny Vianoce chcem ju pod strom! Sačko je Segrasegra s bicyklovo - pláštikovými komponentmi. To odkazuje na bicykle, ale čo tie robia v mojej prechádzke okolo jazera, hm, neviem... Jediným farebným momentom sú naušnice a náhrdelník od Yo_Soy. Naušničky som si hneď aj zaobstarala. Sú takým mojim svetlým momentom v mojom čiernom období. A vôbec ich nie je vidieť :)
No, kedže som bola tak trošku ulietaná a trošku v strese, tak môj foťáčik si žil vlastným životom v taške.
Takže ďakujem, že sa nejaké foto objavili, z ktorých môžem čerpať :)
A tie spáchala Lucia Jesenská.
Celý ten deň bol úplne úžasný, keby sa dá nech je viac takých. Skvelí ľudia, super prostredie, trošku stresu (za ktorý si môžem sama) a príjemný záver.
Vše ostatné bolo spomenuté minule TU.


Je mi ľúto, že sa tu tomu nemôžem venovať naplno, tak ako by som chcela. Ale radšej spravím jeden príspevok, ako sto bezvýznamných.Užívajte si krásne dni plné hmly. Ja už mám skúškové, tak dúfam v rýchle sa učenie, rýchle vyšívanie a ukončenie ho , aby som sa mohla venovať príjemnejším činnostiam.

Julianna 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

This is place for your opinions, thanks! :)