pondelok 26. augusta 2013

september wishlist



Keďže leto nás pomaly opúšťa. Chtiac či nechtiac letné veci už pozorujem iba v mojom šatníku a v obchodoch obzerám jesenné kúsky.  Mám pocit, že už toho až tak veľa nepotrebujem. Základné "vybavenie" v šatníku mám a tá moja jeseň je skoro vždy rovnaká. Skôr by som chcela doplniť iba také kúsky, ktoré mi naozaj chýbajú a využijem ich nehľadiac na trendy.
Celý wishlist sa skladá z vecí, ktoré sú také jesenné stálice a túžila som po nich minulý rok, túžim po nich vždy a vždy sa k ním vraciam/e. Nad každou vec uvažujem viac ako dávnejšie. Mám veľa vecí, ktoré nenosím a naopak, veci ktoré sú moje obľúbené nosím stále.
Do mojich snov sa predrala bordová, na všetkom. Čo je čierne je dobré, čo je bordové je ešte lepšie.



1. "kožené" nohavice
Minulý rok mi nejako ušli, alebo lepšie povedané, nechala som si ich vziať pred očami.Myslím, že minulý rok ma až tak neoslovili, no tento rok si ma chytili za srdce. Najlepšie by boli so zipsami a v zlatej farbe.

2. kožená bunda
Tak isto ako nohavice, aj bundičku som minulý rok nechala v obchode. Dnes viem, že to bola chyba a nikde podobnú nemôžem nájsť. Kožená bunda je nadčasový kus a nemal by chýbať. Klasický kožený, vzhľad sa mi nepáči, no semiš je veľmi príjemný ako na dotyk, tak aj na pohľad.

3. peňaženka
Moja biela už chytá nejaké nedokonalosti a nezmestí sa mi do nej všetko čo potrebujem. Táto je skvelá, má viac miesta na karty, zips na drobné a farba je tiež super. Farebne aj tvarovo mi pripomína moju staršiu červenú, ktorá bohužiaľ veľa nevydržala.

4. laky na nechty
Leto je pre mňa v znamení tropických odtieňov. Na jeseň nenápadne prechádzam do svetlejších béžových, až skončím pri hnedých a šedých. Celkovo jeseň a zima sa u mňa nesú vo farbách drahých kameňov - rubín, smaragd, onyx, tanzanit a ametyst. Lak v červenej farbe znesiem iba extra tmavý.

5. čierne lodičky
Čierne lodičky sú must have.  Ja mám rôzne, no všetky matné sú otvorené a lesklé sú niečo iné. Tieto majú zaujímavo riešenú špicu a kombináciu materiálov. A využijem ich kedykoľvek a kdekoľvek.

6. kabelka
Malá, jednoduchá, bordová kabelka by skvelo dopĺňala celú jeseň.

7. kotníkové topánky
Minulý rok ma žiadne neoslovili, tak hľadanie pokračuje ďalej. Musia mať nízky opätok, čiernu farbu a zlaté detaily.


Čo vy? Aké máte typy na jeseň? Po čom vaše srdce túži?

A prajem pekný deň, aj keď je chladnejšie.
Julianna

9 komentárov:

  1. Páni, vínová asi teď letí. :-D Jinak krásný wishlist.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kožené nohavice by som tiež chcela :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekný výber, až na tie kožené nohavice, to by som nevedela nosiť :)ja tiež túžim po nejakej poriadnej bundičke, len neviem akú farbu, čierna mi príde nudná klasika, a béžovú už mám, a červená sa mi nehodí... :D tá bordová vyzerá super, aj strihovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vínová je úžasná barva!
    Jinak pro mě na podzim/zimu budou hot nejvíc černá, šedá a vínová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa veľmi páči kabelka :) a vínovú farbu veľmi môžem.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné vecičky a do tých kožených určite chod! vyzerá to super s teniskami,šteklami,čižmami no všetko! :)aj sporty aj elegance

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj krasna vinova bundička, odkial si mala inšpiraciu? Vdaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to Mango, bohužiaľ minuloročná jesenná kolekcia a neviem nájsť niečo podobné tento rok. Túto mali v outlete ( http://www.mangooutlet.com/SK/outlet ), ale aj tam už je vypredaná.

      Odstrániť
  8. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)