štvrtok 23. mája 2013

Orange and purple details






shirt: New Yorker
pants, rings: H&M
scarf: Mango
bag: Zara
flats: No Name

Bolo podvečer, dali sme si prvú zmrzlinu a ja som si išla vybrať darček. Bohužiaľ, šedé kožené kabelky existujú iba v mojich snoch. No nakoniec som sa rozhodla pre tenisky. Uvažovala som medzi dvoma značkami, Supra a New Balance. Jedny boli viac menej dosť farebné a druhé čierne. Oboje super, jedny výrazné a druhé klasik, ktoré sa hodia ku všetkému. No na koniec som si vybrala úplne iné, po ktorých moje srdce túžilo nejeden rok. Je mi jasné, že nie všetkým sa budú páčiť, teda ak vôbec budú, posledný kus moje číslo. Pokojne môžete typovať značku a typ ;)
Čo vy a tenisky, iba šport, či aj každodenne? Ja som jeden čas nosila iba tenisky, potom som sa snažila kupovať iba najzaujímavejšie kúsky, bohužiaľ láska prerástla všeobecne medzi topánky a tenisky sa začali objavovať v  mojom botníku menej. Ale kedže škola mi dovoľuje nosiť iba nízku obuv, naše cesty sa opäť stretli.
A keď už sme pri obuvi, tak som konečne našla nude baleríny na miernom opätku. Chcela som niečo telové, jemné, no hlavne na nízkom opätku, aby sa päta hneď nezničila, čo sa mi väčšinou stáva pri každej baleríne. Hodia sa úplne ku všetkému, takže najlepšie na svete!
Celý môj včerajší outfit pozostával z jednoduchej kombinácie. Vzorované nohavice, biela košeľa a farebné akcenty v podobe šatky, náramku a nechtov.
A aby som post zakončila úplne najlepšie, dnes som úspešne ukončila skúškové, takže hor sa učiť na štátnice.

Pekný večer, ja bežím do kina.


Julianna

13 komentárov:

  1. ty kalhoty jsou perfektni!!!
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tohle je super kombinace!
    Inspirativní :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je des...od hlavy až po paty.. vratne tvare

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale je jasné, že oprávnená kritika, podložená argumentami je namieste, nestránim sa jej ;)Mohla si byť konkrétnejšia/konkrétnejší čo ti tak nesedí. Či strih nohavíc, vzor, alebo farba neladí s farbou košele? Možno baleríny majú škaredú farbu a nedopĺňa sa s nejakou ďalšou. Škoda toho, a ak máš problém s mojou tvárou, tak tam už nepomôžu ani tvoje rady ako vylepšiť outfit, taká som sa narodila a nechystám sa to zmeniť.

      Odstrániť
  4. perfektná kombinácie nohavice a košeľa:))


    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skela kombinacia tie gate su super


    Littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie nohavice su nadherne, podobne zhanam a nikdy som v HM-ku na podobne nenarazila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pred mesiacom ich mali dokonca v zľave za 10 eur. Možno ešte v niektorých zakopaných zľavách v kútiku nájdeš ;) Ale majú tam dosť podobných, síce nie táto farebnosť, ale vzorované. Napr. s kockami ako má Timea tu:
      http://timea-timbo.blogspot.sk/2013/03/print-update.html
      V modrom prevedení v H&M(no nie úplne geometrické) majú: http://www.hm.com/sk/product/07697?article=07697-A
      http://www.hm.com/sk/product/07068?article=07068-C

      Odstrániť
  7. Mě se líbí ty kalhoty! :) Jsou skvělé :) V.

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)