nedeľa 31. marca 2013

Sweater and jeans






sweater: H&M
jeans: Lindex
coat: New Yorker
bag, boots: Zara 

Po príchode na toto miesto som padla do údivu, koľko snehu je na území Slovenska. No dnes, pri pohľade z okna viem, že to mohlo (a je) byť ešte horšie.
Teraz je ten pravý a najvýhodnejší čas kupovať svetre, ako napríklad tento. Veľký, teplý a neutrálnej farby.
Džínsy sú tiež nové, pochádzajú z Lindexu a boli zlacnené na 12€. V poslednej dobe som obmedzila nosenie džínsov na minimum. Hlavným dôvodom bolo aj to, že po triedení mi v šatníku zostalo iba pár kusov.
No týmto som neodolala, sú presne také ako som si predstavovala. Modré, no nepôsobia "umelo", na dolnej časti majú zipsy a sú kratšie. Sú to moje druhé džínsy z Lindexu, a zatiaľ s nimi nemám žiadny problém. Nákup džínsov je pre mňa dosť problematický, iba málo mi ich sadne. Vždy sú dlhšie, širšie, vrecká vysoko, alebo nízko zasadené. A práve džínsy mám najradšej.
Čo sa najviac páči vám a máte s tým najväčší problém?
A včerajší večer som po dlhej dobe strávila trochu inak, takže sa ešte dnes teším z toho stretnutia.
Prajem pekný pondelok, už by som prijala viac vodu, než ten sneh. Ale hlavne aby sme si (nielen) zajtrajšok užili s pozitívnym myslením.


Julianna




9 komentárov:

  1. velmi pekne vydareny outfit... chvalim ! :)

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu kabelku a náramky naprosto miluju ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tohle je pěkně sladěné a ještě k tomu ti to sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ah taký sveter mi chýbal cez tento usnežený víkend, super!

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten svetr a boty jsou super!slusi ti to
    zvu te na velikonocni giveaway o fotoobraz!:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jamam tiez s nakupom nohavic neskutocny problem, malokedy najdem take, co mi sadnu.. Lebo som prilis vysoka. Ale konecne som nasla svoj strih v Primarku, vsetko na nich sedi, superskinny s dostatocnou dlzkou a sedia mi aj na pase, tak som si kupila rovno dvoje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak ja sa džínsom dosť vyhýbam. keď už, tak mám radšej jeggins :)
    a ten Tvoj sveter je peckový, presne v poslednej dobe (keď bolo vonku tak hnusne) som sa obliekala podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super svetrík, keby bol vpredu o trochu dlhší, mohla by si ho nosiť ako šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)