štvrtok 24. januára 2013

Hat








hat Forever 21
parka Gate
necklace, gold rings: H&M
knitwear New Yorker

Môj normálny, každodenný, školský "outfit".
Dnes som dokonca miesto o šiestej, vstala o siedmej (otvorím oči, že prečo som sa tak dobre vyspala??!!) a zistila, že autobus (7.00) k vlaku (7.57), asi nestihnem. Ale kedže niekedy sa aj nemožné dá stihla som, hodila som na seba prvé čo dalo, no hlavne aby bolo teplo!!! Žiadne opätky nehrozia, korčuľovala som aj tak.
Čo sa týka čiapky, tak ju vidíte prvý krát. Kúpila som si ju ešte keď nebola až taká zima, no vedela som že robím dobre. Je žiarivá, no podľa mňa nemá vôbec takú farbu ako na fotkách. Nebyť jej tak zmrznem.
Na(ne)šťastie som mrzla pri pohľade na moju kolegyňu z poslednej fotky. Jej blog klik sem! 
Bez čoho by ste neprežili tieto chladné dni? Ja musím mať čiapku a niekedy aj dvoje ponožky, teda v niektorých topánkach. Najviac sa starám hlavne o to, aby mi nebola zima na nohy, lebo to by som mala jasné.

Kedže mám sstále skúškové, stále "nemám čo robiť", tak intenzívne prispievam na tumblr, ale raz za čas aj na instagram.  Takže ma môžete nájsť aj tam ;)
Pekný večer!

7 komentárov:

  1. Čepice je úplně nejlepší, strašně moc ti to v ní sluší! Ale rukavice a taška se mi vůbec nelíbí :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný outfit aj keď v zhone :) Aj čiapka pristane. No a ja v týchto chladných dňoch musím mať samozrejme pančuchy hrubšie a ešte aj ponožky... musím povedať, že niekedy nepomáha ani to. Dnes som bola s kamoškou na pizzu a takto som to mala a odsoferovala som naozaj len kusok a nohy mam ešte stále zmrznute.. uz proste chcem jaaar. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš pěkný kulich a roztomilé rukavice! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to me ba moc, hlavne ta barva cepice, sperky a boty a vlastne i kabelka))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super čapica :)
    ja hlavne musím mať šál, aby mi neťahalo na krk a huňaté rukavice na ruky :)


    2 giveaway u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)