piatok 29. júna 2012

Nude Colors

white sandals Topshop, bikini H&M, glitter wooden wedges Topshop


Také jemné farby sa mi vždy páčili, vždy sa budú hodiť ku všetkému a vždy budú pôsobiť nežne.
Po bielych sandáloch som dlho pokukovala no a v zľave som im neodolala.
Plavky sa mi moc nepáčili, ale nakoniec to dopadlo inak. Chcela som niečo v telovej farbe, vršok aby bol košíkový.
No a drevené platformy s trblietkami mi prišli ako celkom dobrý úlet na leto.
Viac som v zľavách nenakupovala, v pondelok sa chystám do Viedne, takže tam si prídem na svoje.

Inak, na tento deň som čakala od februára, konečne mám prázdniny, síce od učenia som oslobodená nejakú dobu, ale stále bolo čo robiť. Hurá, je to tu!

Pekný víkend a prázdniny všetkým!!!!

Julianna

21 komentárov:

  1. Vypadá to nádherně, jak plavky tak botky ! :)Skvělý výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože ty platformy nemají chybu! odkud jsou??.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je moc krásné :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nude farby sa mi veľmi páčia, ale bohužiaľ vôbec mi nejdu. Ja som dosť vyblitá aj bez toho:D
    ale sú fakt pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé, oboje botky jsou nádherné, ale já vlastně miluju všechny botky které si nám zatím ukázala :) Máš perfektní vkus, užij si prázdniny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie plavky su krasne! Chcela by som nieco podobne, co ma vrch s kosikmi, asi pojdem do toho HMka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och presne hentaké plavky si plánujem kúpiť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráásne veci :P

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné jemné barvy...ty boty...ty jsou prostě úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. milujem nude colors :) a tie plavky budú skvelé na opálenej pokožke a teším sa na tvoje outfity s tými trblietavými platformamy.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty boty jsou super. nejdriv se mi nelibily tyhle platformy, ani leskle pasky, ale pak jsem takove podobne boty videla na dost lidech a musim rict, ze na noze vypadaji super!
    a hezke plavky, to musim uznat, pac letos sehnat hezke plavky, tot umeni

    xxx
    www.cristeee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mam stejny plavky :) Dneska je mam poprve u more a jsou bezva ! :) jinak nadherny boty o sandalkach taky premyslim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow the bikini is beautiful! Simple and elegant!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja strasne tuzim po hentakej podprsenke ale nikdy ale nikdy mi to nesedi a som z toho nestastna! :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nááádherné, všetko také nežné, jemné :) ja som si v H&Mku včera tiež kúpila plavky, len ja som zvolila bielu :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)