piatok 6. januára 2012

Color games.

















































 shoes Zara, sweater bag pants New Yorker, rings and earrings H&M

Dnes je piatok, pred pár hodinami som sa dozvedela, že mám v utorok skúšku. Stále som sa do toho nepozrela. Nevadí.
Túto sezónu som si mega obľúbila  svetre, hlavne tie farebné. Tento som objavila v New Yorkeri, dlhšie som naň pozerala. Ale ako je to v New Yorkeri zvykom, o mesiac vždy všetko zlacnie minimálne o polovicu, tak som čakala a dočkala sa. Inak New Yorker ma dosť v poslednej dobre prekvapuje dobrými kúskami. A tiež svetrík dosť pichá.
Ďakujem Vám za rady v minulom príspevku, už to budem pridávať cez rôzne tie stránky, lebo...á nič.
Tak si užívajte víkend ja sa idem vzdelávať.


Julianna








27 komentárov:

  1. super, farebné :) a topánočky najsamlepšie :)
    fakt by sme sa mali stretnúť :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten svetrík je božský, všetky tri farby sú spolu naozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aká si farebná a veselá :)))
    a tie boty!
    súhlasím, New Yorker v poslednej dobe prekvapuje aj mňa- a príjemne :)


    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love the bright colors and your boots are awesome! ~ Rhoda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty barvy jsou úžasné!!
    http://imrezacerna.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný svetr.Velmi velmi krásný!!

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie topánočky sú skvelé, a nevieš či majú tie náušnice aj v iných farbách? Alebo som len slepá a nevidím to na nete...

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj ja mám v utorok skúšku, tiež nič neviem a tvárim sa, že ani o žiadnej skúške neviem :D

    farby, yo yo yo! až na naušnice, ktoré ma veľmi nedostali... ale topánky ma zabili! úplne krásne vyzerajú ...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten svetrik ti moc pasuje:) a ta taška je krásná, možu sa zeptat kdy si ju kupila? zda ju eště v NY maju? .. děkuju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem všetkým ♥

    Zuzankita- dohodneme sa, za pár dní budem mať trošku voľnejšie tak to dáme dokopy.
    Lucia- myslím, že ich majú ešte v čierne s kombinácií so zlatou a ešte v nejakej len si nepamätám.
    Anonym- kúpila som ju asi tak dva roky dozadu, ale pred nejakým časom som tam videla ešte takú ťaviu. Tak možno ju tam ešte budú mať, vôbec som si nevšimla, skús sa pozrieť asi mala úspech tak ju mali dlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som si tiež presne tento pozerala :)) superný je ale už mám podobný, tiež taký pasikavý a farebný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty boty jsou skvělý! Náušnice jsem ti myslím už někdy chválila:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ty si ale farebnaaa ♥ hned mam lepsiu naladu ako na teba pozeram, taky optimizmus z teba ide a z tohto outfitu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty jo, miluju tvuj styl :)

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. zaujimave... velmi pekne si to nakombinovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásné fotky.

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ten zips na topánkach vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love absolutely everything I see here, especially that magnificent striped sweater!!!!

    xoxo
    Jelena
    glamfabchameleon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ten svetr je kouzelný (nikdy by mě nenapadlo že je z New Yorkeru, protože tam to poslední dobou moc nemusím) stejně jako ty boty - oboje chci!! :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  20. naušnice zahodit a je to dokonale!

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)