streda 7. septembra 2011

Without



Posledné dni, týždne behám bez líčenia. Aj preto, že mám problematickú pleť a chcem ju viac liečiť ako maskovať. Ale aj preto, že sa mi nechce večer odličovať.
Ja a kozmetika sme kamoši odmala. Rúž už v škôlke, no pani učiteľka mi ho vzala.
Neviem či je to vekom, ale boli časy keď moja kozmetická taštička, lepšie povedané taška kypela v bokoch. Teraz používam skoro každý deň make-up, korektor a púder. Podla toho ako je na tom moja pleť. V prípade, že idem na nákupy, prechádzku, viac medzi ľudí a nemám okuliare aj špirálu, no a keď mám úplne svoj deň aj ceruzku na obočie a béžové očné tiene. Večer na párty, keď si ideme niekde sadnúť, kluby, bary nosím zlatisté a hnedé očne tiene. Kedže som bleduľa a blond snažím sa to nepreháňať a používať viac prírodne odtiene, čierne očné tiene sú na mne katastrofa. Na pery používam buď svetlý lesk, ružový rúž, alebo fialové, občas aj červený. Podľa nálady a  toho čo mám na sebe. Myslela som, že na fotkách budem mať okuliare, zabudla som. Takže bez.
No a niečo k môjmu outfitu, celé dni behám v mokasínach a bolo treba už prevetrať aj opätky. A moja milovaná listová kabelka.

Keď sa tak na seba pozerám, začínam pochybovať o tom či bolo vhodné sem dať fotky, kde nie som namaľovaná. Hups.





top F&F,shorts necklace H&M, jumper Zara, clutch Asos, sunglasses Gate


Julianna

15 komentárov:

  1. wow!!strašně ti to sluší..ten outfit je fakt dokonalej =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokelu! a kde ty mas problematicku plet? ved ju mas super cistu :)
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá fotka z hora je strašne pekná! :) a super náušnice, na nej ti tak pekne vynikajú.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super!!!nahrdelniiik chcem,a aj naramok aj cele

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great look...I like it!!! I like your bracelet...it is fantastic...compliments for your blog!!!

    Kisses,
    Miriam
    http://fashioncrazyball.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Přirozenost je nádherná, když se umí nosit, a tobě to evidentně svědčí! A ta kabelka co svíráš v rukách je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brutalnu farbu mas na nechtoch
    A vobec nevyzeras zle nenamalovana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeej ten nahrdelnik zvazujem aj ja, ale bojim sa ze zcerna,ale je nadherny!

    Inak pozyvam ta moju prvu giveaway - parfum CK!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. outfit je úžasný a bez makeupu ti to pristane :))

    prebieha giveaway!:)
    http://miaslifestyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. love your details!! nails, peep tow shoes :)

    would be lovely if you visit me too!
    xxx

    ReflectandFancy

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Very nice photos. :)

    I invite you to my new blog.
    The perfect gift. http://trabajoartesano.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. me encanta el look,, muy guapa!!!!!

    besos

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásna si aj bez líčenia, hlavne keď sa usmievaš :)
    nááádherná clutch, fakt, naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)