nedeľa 21. augusta 2011

Niečo navyše

Takže dnes som sa konečne vyhrabala z izby, kde sa už nejaký deň liečim. Pofotila som pár vecí, ktoré sú pre mňa aktuálne top a dopĺňam ich s jednoduchými vecami ako biela košeľa, tričko, jeansy...
Doplnky sú proste všetky top, u mňa vedie všetko s kombináciu zlatej. Tiež mám rada veľké, nápadne veci, ale aj jednoduché, decentné.


Všetky až na jeden sú z H&M, ešte stále máme leto, tak jednoduché veci je fajn doplniť niečim farebným, poprípade lesklým.


Šatiek mám dosť,aj keď nie toľko čo prsteňov. No medzi tie naj sa dostali tieto dve, niesu moc veľké, dobrý materiál aj farba, či vzor.
Aktuálne ma viac bavia na hlave ako na krku, previazanie cez hlavu, mašľa na vrchu hlavičky. Vlasy nejdú do tváre.  Naľavo Mango, vpravo  po babke.

Opäť H&M, ružový detský. Vravím priateľovi, uvidíš nedám ho na ruku, no dala som. Veľmi pekný, láska proste. Myslím, že tieto štyri kusy oživia naozaj jeansy a biele tričko.


Originálne, zaujímavé, čierno-zlaté. Čo viac dodať! Pierkový z Gate, H&M "ploskáč".


Na záver naušnice. Celé leto som nosila jedny zlaté "perličky", hodili sa ku všetkému, prišiel čas na zmenu.
H&M

Nabudúce už zdravá!


Julianna

12 komentárov:

  1. Moc krásné doplňky, líbí se mi všechno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takéto posty môžem! :)
    páčia sa mi hlavne prstene-druhá vec čo môžem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosim prosim,kde si kupila ten z hmka na krk,zlaty plechovy polkruh, anemali aj strieborny??ja to zháánam

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skoré uzdravenie..a tie náramky a náušničky vyzerajú super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všetko krásne doplnky, aj ja milujem zlatú bižu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všechno je to super =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. takéto posty vo mne prebúdzajú kleptomanku! (nie, nie žatujem) :D
    krásne prstienky a tá zlatá vec na krk z hmka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no tak prstienky a náušnice sú najviac!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvele doplnky. tie mega prstene :))a ešte viac sa mi lubia pozadia fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi pekne si to nafotila.... fakt, vzdávam hold týmto fotkám :)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)