piatok 8. júla 2011

We love orange!



Teploty stúpajú a stúpajú, úprimne prajem si ešte väčšie teplo. Aj keď moje vlasy sú z tade vlna, z tade rovno.
Keď idem von nosím šaty, pod nimi pre prípad plavky. No na Zelenej Vode, voda ešte nevyskakuje  do extra teplôt, akokeby sa sezóna ešte nezačala.
Doma upratujem, oberám ribezle, egreše, robím sushi (moje prvé, nič extra), ležím pri bazéne, každý večer sa chodím korčuľovať, jednoducho robím veci, ktoré inokedy nie. Och, nebojte aj do práce pôjdem :)
Jedno prekvápko Vám poviem za pár dní už nebudem Teen a počet followerov sa šplhá na 200, rozmýšľam, že spravím Giveaway pri týchto príležitostiach, len ešte rozmýšľam čo do nej :)





dress bracelet ring sunglasses H&M, plastic shoes Gate, bag ?


Krásny začiatok víkendu
Julianna

14 komentárov:

  1. Oranžova nie je moja obľúbená farba, ale tebe veľmi sekne. A vlasy máš uplne v pohode, také natural. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem úplně unešená z tvého krémového náramku! V kombinaci s tou zlatou je to úžasné. Moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie náramky sú skvelé a oranžová ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oranzada je skvela! Nikdy bych driv nerekla, ze by se mi mohla tak libit... A vzdycky jsem mela slabost pro trasnove kabelky, takze libi cele moc!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. oranžová super, a máš pekné náramky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám taky ráda velké teplo. :) A ty oranžové šatičky ti moc sluší! A líbí se mi jak jsi to sladila s lakem na nehty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oranžovú som mala najradšej cez jeseň...ale vidím, že na leto je tiež ako stvorená ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aj mne sa to páči :) svieže a mladé!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. oranžovou na oblečení úplně moc nemusím, ale tyto šaty mě dostaly, moc ti sluší!! :)
    Fashion&Chocolate - Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné šatky, super barva ;-)

    http://shaki-days.blogspot.com/
    Budu ráda za návštěvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. oranová Ti veľmi pristane! a tie náramky sú super :)
    prvé sushi sa podľa mňa nikdy nepodarí na 100%, takže si z toho nič nerob :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zeriem tvoju kabelku:) ked ju nebudes chciet ozvi sa:)

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)