streda 2. júla 2014

beauty: farebné kriedy na vlasy







Po mojom experimente s červenou farbou počas zimy som si povedala, že po farbe tak skoro nesiahnem a mojim vlasom ponechám už hlavne ich prirodzenú farbu.
No niekedy mám chuť si ich fakt zafarbiť, no len fakt na chvíľu a potom aby farba zmizla. Keď som mala možnosť vyskúšať pastelové farby na vlasy farebné kriedy na vlasy, hneď som išla do toho. Predstavujú presne to, čo som potrebovala - dočasné a sýte farby!
Už som o nich počula dávnejšie, no nemala som s nimi žiadnu priamu skúsenosť, tak som sa celkom tešila na to, kedy mi pristane balík v schránke.
Zatiaľ som využila iba ružové odtiene, no chystám sa testovať aj ďalšie..ä
Manipulácia s farbami je veľmi ľahká, vzhľadovo aj pracovaním s nimi mi pripomínajú paletku giocond, pastel, ako pastel.

Nanášajú sa na mokré vlasy. Ja som si teda vlasy normálne umyla a potom som si vybrala farby, ktoré som chcela použiť. Vlasy som si oddelila, na tri časti. Chcela som si zafarbiť iba spodné vlasy, od tmavej fialovej do svetlej ružovej. Vrchné vlasy som si zopla, aby sa nezafarbili a zostávajúce rozdelila na dve časti.
Prvú časť som farbila spodnú, fialovou farbou. S kriedou som si akoby klasicky čmárala po vlasoch, pramene stáčala pokiaľ nezostali úplne zafarbené. Následne som vzala druhú časť a to isté opakovala s ružovou. Vlasy síce zostali presušené, trochu "natupírované", čo sa mne moc nepáčilo, lebo som mala pocit, že takýmto spôsobom farbením sa moje vlasy zničia, hlavne teda končeky, kedže som väčšinou pracovala iba s nimi. Potom som si ich všetky prečesala, veľa farby zostalo na hrebeni, ďalšia časť "opadla" do vane, čo sa mi tiež moc nepozdávalo, nehovoriac o ružových rukách. No prečesanie vlasov bol naozaj dobrý nápad, nadbytočná farba išla dole a fialová s ružovou sa pekne prepojila. Vlhké a zafarbené vlasy som si zažehlila žehličkou, toho som sa tiež celkom bála - " krieda + vlhké vlasy + žehlička, fúha, to im dám celkom zabrať.... ". Moje vlasy zostali skutočné suché, krepovité a tvrdé. Ok chápem, veď je to krieda. Tak som použila ešte olejček na vlasy, aby predsa len dostali nejakej výživy, potom som ich opäť prežehlila a už bolo všetko ok.
Úprimne, fakt som sa bála toho, že večer keď si ľahnem do postele, zostane po mne iba ružový fľak, že pri každom prejdení vlasmi rukou budú moje ruky ako od matela. No, nestalo sa. Všetko bolo ok, síce sa píše, že u svetlejších vlasov zostane farba dlhšie, ako po prvom umytí, no mne zliezlo všetko po prvom umytí.

Majú pár mínusov - suché, krepovité vlasy , no dá sa to trochu zachrániť balzamom, olejčekom....  predsa len sú to kriedy.
No kto chce naozaj experimentovať s farbami raz za čas, skúšať rôzne variácie nech sa páči, potom môžem len odporučiť. Ja osobne by som ich nepoužívala pravidelne, ale je leto, takže treba sa trošku na čas vyfarbiť ;)

Ponuku, návody... nájdete na pastelovefarby.sk


prajem pekný deň
julianna


13 komentárov:

  1. :D ja som si nedavno tiez vyskusala, a na leto ako stvorene. Tie moje pochadzaju z ebay za par dolacov, a zlozenim su uplne rovnake ako tieto, ach tie precenenia :P btw, mas pravdu- na leto ako stvorene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak po křídách už koukám dlouho, tak doufám že se rozhoupu si je koupit. A na tobě vpadají nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hrozně ti ta růžová sluší. Moc se mi to líbí, ale neměla bych na to odvahu..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rozhodne lepsi nez klasicka barva na vlasy, tohle mozna vyzkousim, dik za tip!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super to vyzerá. Škoda len, že je s tým taký bordel. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To chci zkusit! Vypadá to skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velmi ti to pristane tiez by som chcela konce ruzove skoda len ze mam hnede vlasy takze by to nebolo vidno asi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na kriedach je super to, že chytajú aj na tmavé!!!! určite skús ;)

      Odstrániť
  8. s tímhle se dá skvěle vyblbnout :) mrzí mě, že nemám světlé vlasy, ráda bych si takto zaexperimentovala. vypadá to skvěle, ta růžová Ti fakt jde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako píšem aj vyššie v komentári, chytajú aj na tmavšie ;)

      Odstrániť
  9. Túto kriedovú techniku som už tiež vyskúšala, ale skôr tak amatérsky, použila som obyčajnú kriedu na tabuľu, iné som doma nemala. Výsledok bol však dosť slabý, takmer to ani nebolo vidieť, ale možno som tomu nanášaniu mala venovať viac času, avšak farba na mokrých vlasoch pôsobila sýto, no keď vlasy vyschli tak už to taký skvelý efekt nebol. Skúšala som doposiaľ len ružovú farbu aj to len na konce a je pravda, že kriedy vlasy dosť vysušujú. Možno tomu len treba prísť na kĺb, každopádne sa nevzdávam a prinajhoršom si obstarám skutočné kriedy na vlasy. Tiež sa mi páči tá myšlienka, že nejde o trvalé zafarbenie vlasov, ale len o takú jednorázovku, podľa chuti a nálady a to mám najradšej. Svoje vlasy si farbím, ale tak veľmi málo, niekedy len dvakrát ročne, maximálne trikrát do roka aj to len šampónom pre udržanie tónu vlasov, žiadne výrazné a radikálne zásahy neuskutočňujem.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne to šlo aj s obyčajnými kriedami, síce len na jeden večer, ale pre trochu srandy to bolo fajn :) Jednorazovo som mala aj tyrkysové vlasy na Grejpe, tužidlom :) Ale to dosť púšťalo farby, všetko som mala modré... No čo už, každá sranda niečo stojí.

    OdpovedaťOdstrániť

This is place for your opinions, thanks! :)